Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Шум - Великодня гаївка

середа, 12 лютого 2020 р.

День безпечного інтернету 2020 - реєстрація, проходження і відгук

Вітаю Вас, шановні колеги! У цьому році нас буквально закидали пропозиціями прийняти участь у різноманітних акціях і веб-квестах, приурочених до Дня Безпечного Інтернету. Тому зарах хочу відзвітувати про пророблену роботу. 

Отже: спочатку я зареєструвала учня 11-го класу на веб-квест:




Процедуру реєстрації пройшла двічі, тому що за другим разом записувала відео. Реєстрація нібито пройшла успішно:



Наступного дня я особисто вирішила пройти веб-квест, аби переконатися у тому, що він під силу учневі. Можливо, я переплутала квести;, можливо, потрапила в ClassRoom не тієї акції. Проте, ключ, який ми знайщли для потрапляння у веб-кімнату не спрацював. Спрацював чийсь ключ, який Ви бачите у цій вкладці FaceBook. 


Не знаю, що це було, але що з того вийшло, дивіться самі і залишайте коментарі. Я дуже прошу залишити коментарі будь-де: під відео на YouTube, під цією статтею, під публікацією у FaceBook... Якщо Ви пройшли той квест - поділіться враженнями! 

ВІДЕОВІДГУК ПРО ПРОХОДЖЕННЯ 



Можливо, я не розумію такого виду квестів, але на мою думку, це зовсім не квест, а просте опитування з рекламою додатку. Всіх, хто спромігся пройти цей "квест" до кінця і зрозумів його, ще раз будь-ласка, поділіться враженнями. Тому що я не зрозуміла приколу, розрекламованого на всю Україну.

Я чомусь вважаю, що веб-квест повинен бути приблизно таким.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob