Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Шум - Великодня гаївка

середа, 13 вересня 2023 р.

"Шаную воїнів, біжу за Героїв України"

Рій «Джура» Яготинського куреня імені Романа Ратушного, за участі всіх бажаючих Яготинського ліцею №3 взяли участь у Всеукраїнському забігу в пам'ять про загиблих воїнів "Шаную воїнів, біжу за Героїв України".

















Не кажіть лише мамі, що тут по коліно води.

Не кажіть лише мамі, як холодно тут, у окопі.

Ви скажіть їй лише: «Bce – нормально: здоровий, живий...

Український солдат наймужнішого війська в Європі».

 

Не кажіть лише мамі, як часто я згадую дім.

Теплу рідну домівку і мамині яблучні штрудлі.

Ви скажіть лише те, що я ситий, я сплю і я їм.

А про решту – не треба, бо справді не спав я добу вже.

 

Не кажіть лише мамі, що іноді просто боюсь.

Що навіки залишуся тут, у холоднім окопі.

Ви скажіть їй що виживу, просто скажіть, що молюсь..

Український солдат наймужнішого війська в Європі.

27.11.2022р @Світлана Гуцуляк-Федорович.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob