Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Шум - Великодня гаївка

четвер, 27 квітня 2023 р.

Я намалюю на папері квітучий Чорнобиль

Писати довго я не стану, бо спогади ятрять душу. Протягом 37-ми років ми оплакували всіх, хто загинув після того рокового 26 квітня 1986 року. Прийшов час, коли я знову схиляю коліна в скорботі, бо вже відходять у вічність мої однокласники. 

Але, що б не трапилося на нашому шляху, ми повинні пам’ятати! Пам’ятати та передавати у спадок спогади про прекрасний історичний куточок нашої Батьківщини – місто Чорнобиль, щоб ніколи не допустити такого більше!

Саме тому у нашому ліцеї щорічно проводять години спілкування про Чорнобильську трагедію та її наслідки:














Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob