Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Шум - Великодня гаївка

неділя, 21 липня 2019 р.

Мультивікторина «Як козаки по сіль ходили»


Мультивікторина «Як козаки по сіль ходили»

Вітаю Вас на сторінках свого блогу! Все не вистачало часу на нові публікації – займалася шкільним сайтом. І ось після досить довгої мовчанки я хочу запропонувати Вашій увазі нову #Мультивікторину «Як козаки по сіль ходили». Ті, хто читав мій план роботи на 2019-2020 н. р., звернув увагу, що там запланована мультивікторина «Як козаки по сіль ходили». Сьогодні я її створила.

Метою цієї мультивікторини є з’ясування у цікавій формі об’єму знань учнів про українське козацтво. Якщо діти дечого не знають про козаків, то сподіваюся, ця вікторина стане поштовхом для самостійного пошуку інформації. (Ще мультивікторини тут)

Використовувати мультивікторину можна на виховних годинах чи тематичних уроках. Отже, дивіться, а вірні відповіді знайдете під відео.


 


1.     Козаки
2.     Куліш
3.     Ідол, капище
4.     Воли
5.     Чумаки
6.     Цуг
7.     Чайка
8.     Шабля
9.     Люлька
10.            Висушені степові цілющі трави
11.            Козаків
12.            Котигорошко
13.            Гопак
14.            Богдан Хмельницький
15.            Булава
16.            Іван Богун
17.            У карти
18.            Єкатерина ІІ
Якщо Вам сподобалося – я щиро рада! 

Я не продаю свої розробки, я ділюся ними безкоштовно завдяки рекламі на цьому блозі. Тому, будь ласка, не забувайте зробити клік по будь-якому рекламному банеру і затриматися там на секунд 30 – цим Ви віддячите мені за пророблену роботу.

Підписуйтесь на оновлення блогу (зверху у блозі праворуч, над архівом блогу), тому що матеріали будуть поповнюватися. Можливо, не так швидко, але за наявністю вільного часу. Адже робота педагога-організатора – це вічний рух: нічого старого, постійні новинки і нові розробки. З любов’ю до Вас, Юлія.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob