Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Авторські вірші - Вільні читають українське

понеділок, 25 березня 2019 р.

Сценарій виступу екологічної агіт-бригади "Чиста Сила"

Вітаю всіх своїх читачів! Вибачте, довго "мовчала", адже займалася репетиціями і сценарієм виступу екологічної агіт-бригади "Чиста Сила". Назва взята не випадково і базується на грі слів. Ще минулого року мій завуч з виховної роботи Складна І. В. вигадала ідею цього сценарію, яку я занотувала і ось цього року спробувала втілити у життя. Я почала, а вже "шліфували" разом. Що у нас вийшло? Можливо, нетрадиційно, без отого особливого "пафосу": "Взвєйтєсь-развєйтєсь!", але життєво, правдиво і суворо за тематикою конкурсу: "Моя мала Батьківщина". Так що ж у нас вийшло? А вийшло у нас ІІ місце в обласному турі. Докладніше ЧИТАТИ

А чому не виклала сценарій виступу екологічної агіт-бригади "Чиста Сила" раніше? Ну, тому що, погодьтеся - не могла ж я відкривати "карти" напередодні обласних змагань. Та й навіть напередодні районних. Тому, вибачайте! Публікую лише зараз! 


Ви можете читати, скачувати: фото, фото бюлетенів, сценарій, музику, коловрат, декорації, візитівку, музику на візитівку, презентацію, тощо. Якщо відкриється, то навіть архівом

ЄДИНЕ ПРОХАННЯ (СПОДІВАЮСЬ, ВИ ПАМ'ЯТАЄТЕ) - КЛІКНІТЬ ХОЧА Б ПО ОДНІЙ РЕКЛАМІ НА ЦЬОМУ БЛОЗІ! ЦЕ І БУДЕ ВАША ВДЯЧНІСТЬ ЗА БЕЗКОШТОВНИЙ СЦЕНАРІЙ!

Пам'ятаємо - сценарій авторський! Візитівку писала Складна І. В., вступ до виступу - брали з інтернету, слова пісень писала я, крім фінальної. Сценарій складала я, "шліфувала" Складна І. В., ідея сценарію - Складна І. В.

Посилання на ПАПКУ

Посилання на ПАПКУ З ВІЗИТІВКОЮ

Посилання на ПАПКУ З ФОТОМАТЕРІАЛАМИ

Посилання на папку з ФОТО БЮЛЕТЕНІВ

А тепер по-порядку, поїхали:




КОЛОВРАТ



СТУПА



ФОТО БЮЛЕТЕНІВ




ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВІЗИТІВКИ



МУЗИКА ДЛЯ ВИХОДУ КОМАНДИ НА ВІЗИТІВКУ



ТРЕКИ ВИСТУПУ 

















ЯКЩО ВІДЕО НЕ ВІДТВОРИТЬСЯ, ТИСНІТЬ НА ОЦЕ ПОСИЛАННЯ! (Вибачайте за якість відео - знімала не я, а новачок. На жаль, кращого нема. Але ж головне - діалог!:)))

ЩЕ СЦЕНАРІЇ





Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob