Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Шум - Великодня гаївка

четвер, 24 січня 2019 р.

Відео-проект учнівського самоврядування «Я – маленький європеєць!»

Відео-проект учнівського самоврядування «Я – маленький європеєць!». Вітаю Вас! Закінчили початкову стадію відео-проекту, запланованого учнівським самоврядуванням "Я - маленький європеєць!" 

Метою січневих заходів учнівського самоврядування є: виховання ціннісного ставлення до людей, розвиток в учнів переконання і потреби   поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві,  наслідувати кращі моральні зв’язки своєї  родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей. 

Запланований відео-проект «Я – маленький європеєць» під гаслом «Ідеальна ідея для мого майбутнього бізнесу» набула втілення у початковому обговоренні таких питань, як «Чим я планую займатися в майбутньому?», «Що для цього я можу робити вже зараз?» тощо.

Діти обговорювали можливості для майбутньої підприємницької діяльності, добирали ідеї, шукали варіанти застосування своїх талантів і вмінь. Проте, ми будемо продовжувати проект і намагатимемося завершити його практичним стартапом.

Адже ми - українці. Нація, яка по суті є європейською. Тому  повинні викорінювати все те радянське, нав*язане, що досі міцно сидить у суспільстві і керує всіма сферами нашого життя. Ми повинні навчитися самі керувати власною долею, своїм вибором. А вибір молоді - європейський розвиток і гідні умови життя. Отже, навчаймося! А навчаючись, свого не цураймося! І все буде - Україна!
Большакова Ю. А.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob