Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Авторські вірші - Вільні читають українське

середу, 7 вересня 2022 р.

"Мої літні досягнення" - шкільна акція першого тижня навчання

Новий навчальний рік розпочинається в Яготинському ліцеї №3 з тематичного тижня, присвяченому літу, створенням фотоколажу "Мої літні досягнення".

Цьогоріч нашим дітлахам не дала відпочити і набратися яскравих вражень жорстока війна. Втім, навіть за таких умов, перебуваючи вдома, діти не припиняли самовдосконалюватися, здобували нові знання, навички, досягали особистих перемог і можуть пишатися новими досягненнями.

Саме ними вони сьогодні діляться з усіма у нашій тижневій шкільній акції "Мої літні досягнення".

Зустрічайте, тих, хто дарма час не гаяв! 

Мої досягнення - виграш у битві PaintBall - Дигало Олександр 11-Б
"Я іще юний, знаю, мамо, але я вчусь і зброю теж тримаю"

Перемога у змаганнях з художньої гімнастики
Сабалдаш Марина 7-А

Перемога у змаганнях з художньої гімнастики
Комаренко Софія 7-А

Підкорення водної стихії
Левченко Кіра 7-А

Здобуття вищого розряду 
Аркуша Тимофій 7-А


Навчилась робити патріотичні поробки і допомагала ЗСУ, продаючи їх на ярмарку
Єлизавета Скірко 10-Б

Підкорення повітряного мистецтва
Барщик Ілона 7-В


Перемога у змаганнях з художньої гімнастики
Шулла Єлизавета 8-А

Мої музичні досягнення
Пелехань Ілона 3-В

Мені підкорилися ролики!
Пелехань Ілона 3-В


Поліщук Вероніка, 1-Б

Фотоколаж «#Мої_літні_досягнення» завершено. Вітаємо учасників з новими здобутками і підкореними вершинами! Так тримати!!!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob