Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Авторські вірші - Вільні читають українське

середу, 9 лютого 2022 р.

До дня закоханих "Формула кохання" - Сценка + озвучка

Вітаю всіх друзів і колег! Незабаром день усіх закоханих - День Святого Валентина. Інтернет вже рясніє безліччю сценаріїв. На жаль, карантинні обмеження і цьогоріч "зривають" нашим школярам усі туси. Сценарій до дня закоханих "Формула кохання" (або "Чортова школа"), конкретніше - сценка до Дня святого Валентина мною вже написана. За основу я взяла (та де там основа!) - улюблений з дитинства мультик "Чертёнок №13", переклавши його на українську мову. У якості режисера-постановника можна взяти сам мультик:



Думаю, там вичерпно висвітлена тема кохання :)
Ми не поставимо її цього року 14 лютого, але може вона стане комусь у нагоді. Тому тримайте сценку і озвучку до неї. 



Сценка до Дня Закоханих:

«Формула кохання у Чортовій школі»

Ведучий: Автори постановки попереджають глядача, що вони категорично не згодні зі шкільною програмою, прийнятою у чортів.

Перед початком уроків. Клас. Лунає дзвінок. До класу входить чорт-учитель.

Учитель: Тема сьогоднішнього уроку: "Кохання". (за партами лунає хихотіння маленьких чортенят-учнів) Це не те, що ти думаєш 57-а! Кохання у нас, чортів, не як у людей. Кого повинен любити чорт? (звертається до учениці)

57-а:  Ну, інших чортів, мабуть?

Учитель: Гм. Одиниця, з мінусом! Себе, себе і лише себе! Увага! Увага, клас – будьте уважні! (видає звуки фанфар і до класу заїжджає манекен-дублер учителя. Вчитель починає обціловувати та прихилятися перед манекеном). Рідненький мій! Золотий мій! Брильянтовий! (манекен увозять) І вся любов! Проте, мало лише любити… (помічає спізнившогося) 13-й – завмри!

(чортеня завмирає але намагається виправдатися)

13-й: Я… Спізнився… Я… У мене… (тим часом в його портфелі щось шевелиться і сопе. Чортеня закидає сумку під парту)

Учитель: Та замало лишень любити себе. Кохання у нас, чортів – це любов до себе + повне, стовідсоткове на-чха-ння на інших. Приклад: 57-а, ти сидиш у трамваї і входить старий Чорт.  Що потрібно зробити?

57-а: Хі-хі-хі. Ну, мабуть, поступитися місцем?

Учитель: (сміється) Типова помилка інтелігента. Ану, брись! (57-а «зникає» за парту) Увага сюди! (учитель сам сідає на бутафорське місце трамвая) Потрібно НА-ЧХА-ТИ! (демонструє). І – без проблем! Вдома мусить сидіти старий Чорт, а не тинятися чорт зна де! Запишіть: «Любов до себе і начхання на інших – ось правила, які можна віднести до всіх чортів. На відміну від кохання людського, яке є ніщо інше, як плід хворобливої фантазії, наше, чортове, кохання існує реально і просто життєво необхідне кожному, поважаючому себе чорту. Загалом – люби себе, чхай на всіх, і в жѝтті матимеш ус…..пíх! (помічає 13-го і тихенько підкрадається до нього)

13-й: (тим часом чаклує, сховавшись за підручником) Ене-бене-раба (зʼявляється шматочок цукру, яким він годує когось у своїй торбині). Ене-бене-раба. Ене-бене-…

Учитель: …Раба!

13-й: Ой!!! (лякається і падає зі стільця)

Вчитель: (помічає торбину, що плямкає) Тринадцятий, як це розуміти?

Дракончик: (висовується з торбини) Хочу ще! (13-й бере його на руки, притискає до себе)

Вчитель: Цікаво!.. Тринадцятий, про що я щойно розповідав? Ну-с, тринадцятий, кого повинен любити чорт?

Із задніх рядів йому підказують:

-         Люби себе…

-         Чхай на всіх…

13-й: Люби – всіх…

Учитель: Всіх?!?! (і втомлено падає на стілець) А як же ти будеш жити? Жити, я тебе питаю, будеш як?!?!?! (забирає у чортеняти Дракончика) Що ж, у такому випадку, розмову про кохання ми продовжимо в кабінеті директора… І ще я хочу…

Дракончик: Хочу ще!

13-й: (вихоплює Дракончика, притискає до себе) Не віддам! Це – мій Сьомушка. Мій друг.

Учитель: Що?! Друг?! Я вам покажу! Я з вас повибиваю всі ці людські прибабахи! Надивилися! 44-й, що повинен зробити чорт із другом?

44-й: Начхати! І без проблем!

Тут у клас залітає чортиця, розкидаючи все навкруг.

Учитель: Ти хто?

Чортиця: (Жує яблуко) Ммм… А я – це… Мого тата сюди перевели… І мене… Це… До вас… Новенька я.

Учитель: «Кохання» вже проходили?

Чортиця: Ха! (починає демонструвати: дістає манекен, наряджає його, наносить макіяж, цілує, «складає» всіх учнів штабелями біля ніг манекену і тричі чхає на всіх. Всі по черзі «зникають»)

Учитель: Браво! Браво! Всім проявитися! Ну-с, Тринадцятий, тепер ти зрозумів, кого повинен любити чорт?

13-й: Зрозумів. Здається… Здається – її.

Чортиця: (у шоці) Ой!

Учитель: Ей-ей-ей-ей-ей, Тринадцятий! Завмри!

13-й: (починає чаклувати, у Чортиці зʼявляються крила) Ене-бене-раба!

Вони танцюють, кружляють, грають у мʼячик, Дракончик з ними разом.

Раптом лунає дзвоник

Учитель: Тринадцятий, тринадцятий, чого ти стоїш стовпом? Відімри!

Чортиця: (приходить до тями) Ти що, з глузду зʼїхав? Любити треба себе! Себе треба любити, дурень такий! Я тату скажу! (розплакалася і пішла з класу).

13-й сумно повертається за парту, сідає, журиться. До нього тулиться Дракончик.

Учитель: М-да, Тринадцятий, погано у тебе з «Коханням» - двійка у тебе по «Коханню». Так кого ж все таки має любити чорт?

Дракончик: Мене… Тебе… Всіх! (простягує 13-му грудочку цукру) Хочеш цукру, га?

Лунає фінальна музика

Якщо цей сценарій Вам знадобився і припав до душі - я буду просто щаслива! "Дякую" можна сказати, іноді тиснучи на будь-який рекламний банер на блозі і не закриваючи сторінку, що відкриється, секунд тридцять. 

А я - завжди щиро Вам рада і вдячна, що Ви зі мною! До зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob