Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Авторські вірші - Вільні читають українське

суботу, 19 лютого 2022 р.

До Дня Героїв Небесної Сотні - 2022

До Дня пам'яті Героїв Небесної Сотні вірш-оберіг "Сила кольорового щита" читають учениці 10-В класу Сіра А., Лушня В., Ваксютенко І.



А я – живий, матусенько, живий,
Хоч вже по нас безчесно так стріляють.
Для них вже свій народ – то вороги…
Якщо ж загину, то за що – я знаю…
Я знаю, мамо, як тобі болить,
Ота моя така нестримна вдача,
Але не плач… Хай наші вороги
Від немощі своєї гірко плачуть…
А я живий, матусенько, живий,
Бо з нами правда! Їм нас не здолати!
От тільки жаль, що наші вороги
Цькують на нас мого по крові брата…
Та я живий, матусенько, живий,
І не питай мене, чи я боюся…
Нехай бояться наші вороги,
А ти молись… я ж, матінко, – борюся…
Лідія Яр


Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob