Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Авторські вірші - Вільні читають українське

середу, 15 грудня 2021 р.

Сценарій до Нового Року в 9-11 класах "Кубок Вогню"

Вітаю всіх! Напередодні новорічних свят пропоную Вашій увазі новорічний сценарій для 9-11-х класів старшої школи "Кубок Вогню". Якщо Вам сподобається сценарій - віддячити дуже просто: натиснути на будь-який рекламний банер на блозі (проте, не часто, щоб не запідозрили накрутку) і побути на рекламній сторінці секунд тридцять. Це буде найкраще Ваше "дякую" напередодні Нового Року. 

Завантажити весь архів сценарію та озвучки можете, натиснувши на картинку:


А тепер можете завантажити сценарій свята. У ньому є потрібні картки для Кубку Вогню та тексти пісень для караоке-конкурсу. Сценарій в основному "вичитується", тому підготувати це свято не потребує багато часу. Підготовка і проведення конкурсів покладені на класи. Кожен клас готує по 2-3 конкурси і проводить їх самостійно:



Банер для роздруківки макету Кубку Вогню:


Якщо Ви не знаєте, як завантажити такі документи, подивіться навчальне відео ТУТ ==>>

А тепер можна почитати та скопіювати "звичним способом" сценарій новорічної вечірки для старших класів "КУБОК ВОГНЮ":


«Кубок Вогню»

Сценарій новорічної вечірки для 9-11 класів

 

(0) Лунає новорічна пісня (Свято наближається – Монатік)

У центрі зали біля сцени стоїть Кубок Вогню

(1) До нього виходять професор Дамблдор, професорка Мак Гонагел і Добі

Дамблдор: Щиро вітаємо вас у стінах Хогвартсу! Сьогодні магічні школи з усіх країн світу зібралися тут для участі у Новорічному дев’ятичаклунському турнірі «Кубок Вогню». У турнірі беруть участь 9 шкіл магії з Америки, Аляски, Канади, Індії, України, Кореї, Арабських Еміратів, Бразилії та Кубані.

Мак Гонагел: Чемпіони змагаються у трьох магічних етапах: предстáвленні команди, дизайні костюмів і вправності в конкурсах. Кубок Вогню дістанеться сьогодні самій запальній команді. Нехай ваші виступи, костюми і перемоги будуть гідними цієї унікальної магічної нагороди!

Добі: А Добі буде за всім слідкувати і допомагати!

Дамблдор: Вручати нагороду буде сам святий Миколай. Але він з’явиться наприкінці, щоб, самі знаєте хто, не зміг його вистежити.  

Мак Гонаген: Учасники змагань вже вкинули свої заявки до Кубку Вогню, і зараз ми проведемо жеребкування. (Дамблдор підходить до Кубку Вогню і дістає першу записку) Першою представляє себе команда…

Дамблдор: (читає із записки, яку дістав) ____________________________

Виступ _______ класу

Дамблдор: (читає із записки, яку дістав) ____________________________

Виступ _______ класу

Дамблдор: (читає із записки, яку дістав) ____________________________

Виступ _______ класу

Дамблдор: (читає із записки, яку дістав) ____________________________

Виступ _______ класу

 

Дамблдор: (читає із записки, яку дістав) ____________________________

Виступ _______ класу

Дамблдор: (читає із записки, яку дістав) ____________________________

Виступ _______ класу

Дамблдор: (читає із записки, яку дістав) ____________________________

Виступ _______ класу

Дамблдор: (читає із записки, яку дістав) ____________________________

Виступ _______ класу

Дамблдор: (читає із записки, яку дістав) ____________________________

Виступ _______ класу

Добі: (розгублено) Всі такі класні! Добі не знає з чого почати!

Дамблдор: Для початку спробуй присісти і заспокоїтися.

Добі: При-сісти?! Присісти у присутності видатних чарівників?! А-а-а-а-а! (починає бити себе подушкою (торбинка, в якій вкладена кулька) по голові)

Мак Гонагел: Добі, припини негайно!

Добі заспокоюється

Добі: Добі повинен врятувати Святого Миколая, щоб він зміг привітати всіх представників магічних шкіл світу, які зібралися сьогодні тут. А можна Добі вести конкурсну програму?

Мак Гонагел: Звичайно можна. Будеш допомагати магічним командам.

Добі підстрибує від радості.

Добі: Добі буде допомагати! Добі буде допомагати!

Дамблдор: А тепер ми приступаємо до того, для чого тут зібралися – до магічних випробувань. Я оголошую конкурсний турнір відкритим!

(2) Лунають фанфари

Мак Гонаген: Я запрошую капітанів команд до жеребкування. Кидайте свої заявки на проведення конкурсів до Кубку Вогню.

(3) Капітани команд по черзі вкидають до Кубку Вогню назви своїх команд (в Кубок вкидаються нові записки № 2)

Дамблдор: (дістає першу записку, читає) Успіхів! Починайте!

(4, 4-4) (І так 9 разів – 9 команд. Команди проводять по 2 конкурси, які самі підготували. Добі у дечому допомагає, у дечому заважає командам. Робиться це для того, аби було веселіше)

Дамблдор: Конкурсну програму закінчено!  Всі команди Магічних Шкіл були неперевершені. Проте, аби бути неупередженими, ми проведемо ще кілька конкурсів – танцювальний і вокальний.

По 2 представники від команд, хлопець і дівчина – на танцпол! Зараз для вас лунатиме добірка популярних пісень з усього світу всіх часів і народів. Ви – танцюєте. Танцюєте, якомога точніше відтворюючи рухи танцю.

 

Мак Гонаген: Якщо всі готові – нехай розпочнеться танцювальний батл!

(5) (Мінерва змахує чарівною паличкою і лунає музика)

 

Дамблдор: Це було просто неймовірно! Молодці! Та на Вас чекає ще вокальний батл, і ми оголошуємо Магічне КАРАОКЕ! Добі, кинь, будь ласка слова пісень у Кубок Вогню. (Добі кидає листки до Кубку). Запрошую по одному учаснику з кожної Магічної Школи.

На вибір учасників є 9 пісень. Обирайте їх в Кубку Вогню!

(3) Кожен представник команди дістає з Кубку Вогню слова пісні, яку йому доведеться виконати)

Караоке програма

 

Мак Гонагел: Чудові виступи, чи неправда, професоре?

Дамблдор: Цілком з Вами згоден, Мінерво. Втім, присудити звання переможця може лише колективне голосування. Тому лиш оплески визначать, кому дістанеться Кубок Вогню.

Мак Гонаген: І ми оголошуємо фінальне голосування. Магічна школа, яка отримає найбільше оплесків, і забере з собою головний приз магічного турніру – Кубок Вогню.

Дамблдор: Увага! Ваші оплески Американській Магічній Академії 10-Б класу;

-         Ваші оплески Індійській Магічній Академії 11-А класу;

-         Ваші оплески Канадській Магічній Академії 11-Б класу;

-         Ваші оплески Південнокорейській Магічній Академії 10-А класу;

-         Ваші оплески Аляскінській Магічній Школі 10-В класу;

-         Ваші оплески Магічній Академії Арабських Еміратів 9-А класу;

-         Ваші оплески Українській Магічній Академії 9-Г класу;

-         Ваші оплески Бразильській Магічній Академії 9-В класу;

-         Ваші оплески Кубанській Магічній Школі 9-Б класу;

 

Добі: Здається мені, що Кубок Вогню поїде до ______________________.

Дамблдор: Добі, саме час погукати святого Миколая.

Добі: Абра-кадабра! (зникає із зали і заводить св. Миколая і Снігурку)

Миколай: Щиро вітаю представників магічних шкіл усього світу з Новим Роком!

Снігурка: Бажаю щастя та процвітання!

Дамблдор: Шановний Миколай, тобі випала честь вручити головну нагороду нашого дев’ятичаклунського турніру – Кубок Вогню, і розпочати святковий бал.

Миколай: Дякую, професоре. Отже, вітаю _______________________ Магії!

 

(2) Капітан-переможець виходить і забирає Кубок

 

(6) Миколай: Ще день і прилетить зима,

Ще мить і запанує царство снігу,

І потихеньку, наче крадькома,

Згасає день уже після обіду.


Снігурка: За світлом ніч дарує нам Святий

І під подушку мостить мандарини,

Він як і ти, страшенно зайнятий,

Та не минає жодної хатини.

 

Миколай: Ще день і казка прийде на поріг,

Ти лиш чекай, бо кожен з нас маленький,

Якщо ти мрій ще трішечки зберіг,

То фантазуй, хоч трохи, хоч легенько.

 

Снігурка: І заспіва красуня-коляда,

Розтертий мак лягає на пшеницю,

Від молитов сховається біда,

І прийде вчасно мокра йорданиця.

 

Миколай: Казки як море, із прадавнім дном,

А зверху сніг, і сміх та знову мрії,

Якщо це привід, то лише симптом,

Якщо це віра, то й зимою гріє.

 

Усі разом: З Новим Роком! А тепер – НОВОРІЧНИЙ БАЛ!

 

(7) Лунає фінальна пісня


МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДРУКУ




ЗАПИСКИ З КУБКУ ВОГНЮ № 1

 

№ 1

 

Вітаємо чарівних учасниць з Американської Магічної Академії та їхню директорку мадам ______________.

 

№ 2

 

Вітаємо неповторних учасників з Індійської Магічної Академії та їхню директорку мадам _______________.

 

№ 3

 

Вітаємо незабутніх учасників з Канадської Магічної Академії та їхню директорку мадам ________________.

 

№ 4

 

Вітаємо неймовірних учасників з Південнокорейської Магічної Академії та їхню директорку мадам ________________.

 

 

№ 5

 

Вітаємо неординарних учасників з Аляскінської Магічної Школи та їхню директорку мадам ________________.

 

 

№ 6

 

Вітаємо загадкових учасників з Магічної Академії Арабських Еміратів та їхню директорку мадам ________________.

 

 

№ 7

 

Вітаємо всесвітньовідомих учасників з Української Магічної Академії та їхню директорку мадам ________________.

 

№ 8

 

Вітаємо унікальних учасників з Бразильської Магічної Академії та їхню директорку мадам ________________.

 

№ 9

 

Вітаємо особливих учасників з Кубанської Магічної Школи Росії та їхню директорку мадам ________________.

 

 

ЗАПИСКИ В КУБОК ВОГНЮ для конкурсів № 2

 

№ 1

 

До проведення конкурсів запрошується команда Американської Магічної Академії. (10-Б)

 

№ 2

 

До проведення конкурсів запрошується команда Індійської Магічної Академії. (11-А)

 

№ 3

 

До проведення конкурсів запрошується команда Канадської Магічної Академії. (11-Б)

 

№ 4

 

До проведення конкурсів запрошується команда Південнокорейської Магічної Академії. (10-А)

 

 

№ 5

 

До проведення конкурсів запрошується команда Аляскінської Магічної Школи. (10-В)

 

№ 6

 

До проведення конкурсів запрошується команда Магічної Академії Арабських Еміратів. (9-А)

 

№ 7

 

До проведення конкурсів запрошується команда Української Магічної Академії. (9-Г)

 

№ 8

 

До проведення конкурсів запрошується команда Бразильської Магічної Академії. (9-В)

 

№ 9

 

До проведення конкурсів запрошується команда Кубанської Магічної Школи. (9-Б)

 

 

КАРАОКЕ-ПРОГРАМА. № 3

ТЕКСТИ ПІСЕНЬ

 

№ 1  - «Червона Рута»

Ти признайся мені,
Звідки в тебе ті чари,
Я без тебе всі дні
У полоні печалі.
Може, десь у лісах
Ти чар-зілля шукала,
Сонце-руту знайшла
І мене зчарувала?

Приспів:
Червону руту
Не шукай вечорами, –
Ти у мене єдина,
Тільки ти, повір.
Бо твоя врода –
То є чистая вода,
То є бистрая вода
З синіх гір.

 

№ 2 – «Вовчиця»

Падав безжалісно град,

Била блискавиця,

Гріла під серцем вовчат

Молода вовчиця,

Знає про вірну любов,

Лісове озерце,

Плаче нічної пори

Одиноке серце.

 

Приспів:

Зорі прозорі вгорі,

Вам спиться, чи не спиться?

Вила на місяць новий

Молода вовчиця,

Вірила, там угорі

Хтось її почує,

Як її пахне любов

Знов вона відчує.

 

 № 3 – «Наталя-Наталі»

Ти не вірила у Любов
Інтернетом блукаючи знов.
Блог вела про здорове життя,
Та забула про почуття...

Ой, не спиш по ночах!
Бачу я по очах!
Ах-ах-ах!

Ната, Наталя, Наталі,
Давай махнемо на Балі!
Красунь багато на землі,
А ти – найкраща, Наталі!

Ната, Наталя, Наталі,
Давай махнемо на Балі!
Красунь багато на землі,
А я кохаю Наталі!

 

№ 4 – «Ніно»

Ти літала у солодких снах,

Ім'я твоє на чужих губах,

А твоя краса чиста, світла, як сльоза,

Цвітом черемшини розцвітала.

 

Приспів:

Ніно, мені не все одно

З ким ти п'єш вино

І про що твоє, кіно.

Ніно, знай, давним давно

Небом суджено –

Будеш ти моя, Ніно!

 

№ 5 – «Полон»

Нехай все буде так, як того хочеш ти,

Відчуй мене на смак і з розуму зведи,

Руками обома до себе пригортай,

Лише не відпускай.

Нехай все буде так, як того хочеш ти,

Перед тобою я не можу встояти,

Що хоч зі мной роби, мені не зізнавайсь,

Лише не зупиняйсь.

 

Приспів:

Візьми мене в полон

Ніжними словами.

І погаси вогонь

Лагідно губами.

Візьми мене в полон

Ніжними словами

І погаси вогонь

Лагідно губами.

 

№ 6 – «Гоп-гоп-гоп»

Ніхто мене не любить,

Ніхто не приласкає,

Піду я у садочок,

Наїмся черв’ячків!

А черв’ячки чудові,

Та різнокольорові,

Я покладу їх в ротик

І тихо: ням, ням, ням!

 

Гоп, гоп, гоп чида - гоп, а я співаю!

Гоп, гоп, гоп чида - гоп, а я танцюю!

Гоп, гоп, гоп чида - гоп Я весело співаю!

 

У мене чорні брови,

У меня карі очі

І зверху я красива

І знизу нічого!

Якшо мене не любиш?

Якшо не приласкаєш?

Піди тоді в садочок

Нажрися черв’ячків!

 

Гоп, гоп, гоп чида - гоп, а я співаю!

Гоп, гоп, гоп чида - гоп, а я танцюю!

Гоп, гоп, гоп чида - гоп Я весело співаю!

 

№ 7 – «Свято наближається» Монатік

Казковий вечір і чарівна мить

Згадай усе, про що мрієш ти

Крокуй із святом в Новий Новий рік

Час двері святу відчинити

 

Приспів:

Ай разом давай

Свято наближається

Свято наближається

Свято наближається

Свято наближається

 

Смак свята щедро розділи на всіх

Із магією радість відкривай

Дарунки, вогники, веселий сміх

У дружнім колі свято зустрічай

 

№ 8 – «Ягода-Малинка»

Ягода Малинка оп-оп-оп

Крутить головою залітає в топ

Ти моя грустинка

Холодна, мов крижинка

Кліпає очима

Вліво, вправо в потолок

 

Номер один дівчинка Краш

Не їм вже день, не сплю вже два

Номер один казка моя

Де ж-то мій Джин? Зажадав би любя

Ріки ріки ріки. Ти течеш у мені

Ось би ща з тобою траляля тополі

Ходім зі мной в кіно,

А хочеш не в кіно

Да да хоч на Луну мені все одно

 

Ягода Малинка оп-оп-оп

Крутить головою залітає в топ

Ти моя грустинка

Холодна, мов крижинка

Кліпає очима

Вліво, вправо в потолок

 

  9 – «Патамушка»

Ми з тобою знов щасливі, ніби по 16

Мы закружляли у танку і лізем цілуватися

І нас не розуміють, бо прагнемо сміятися

Базікаємо на своєму, ніби іноземці.

 

О-о як же ти красива

О-о губи смаку мандарину

О-о далі буде круче

О-о все тому-тому-що

 

Все тому, тому, тому, тому, тому, тому що

Бо це, бо це, бо це, бо це, бо це наші чуйства

Люба, Люба, Люба, Люба, Люба до безумства

Ти небезпечна штучка вибухова, мов шипучка

 

№ 10 (запасний) – «Зачепила»

Добрий вечір! Гей, полегше,

Хай же він триває без кінця.

Нам сьогодні було добре!

Я весь вечір був хоробрий,

Наостанок майже вже пішов,

І тут вона виходить раптом на танцпол.

 

Ну, от чому я просто звідти не пішов?

Чому сказав, що випадково в бар зайшов?

Я танцював так, ніби тисяча чортів,

Не розумію я чого хотів?

 

І закружляло все навкруг, як карусель.

Шалений спалах, ніби випив я коктейль.

Лиш пам'ятаю голос: "Їдемо в Брюссель!"

 

Зачепила мене, засліпила мене,

До порогу довела, а надії не дала.

Зачепила мене, спокусила мене,

До порогу довела, а надії не дала.

Зачепила мене...

 

№ 11 (запасний) – «Кадилак»

Я давним давно хотів
Пересісти з Жигулів
На великий Кадилак
До упора повний бак
Бог почув мої слова
І сказав: "Ходи сюда
На тобі ключі, тримай
Їдь собі, панти ганяй"

 

Я тепер - крутий чувак
Маю чорний Каділак
В мене "DZIDZIO" номера
Помахай мені па–па!

 

Їду в місто і в село
А на хвилях радіо
Рано, ввечері і вночі
Крутяться мої пісні
Кадилак не Жигулі
Да, действітельно мені
Заканало, повезло
Круто! О-о-о-о-о!

 

Я тепер - крутий чувак
Маю чорний Каділак
В мене "DZIDZIO" номера
Помахай мені па–па!


Мінусівки для караоке-конкурсу

 


Завантажити архів з мінусівками з Google диску: https://drive.google.com/file/d/1lQZ1y3xFiRgXLQXePfJxGefp23L5GpfT/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob