Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Авторські вірші - Вільні читають українське

суботу, 24 липня 2021 р.

Конкурс аматорських фільмів "Жага мандрів"

Вітаю всіх! Трапилось це дуже спонтанно. 9 травня 2021 року я відвідала місто свого дитинства Чорнобиль. Востаннє мені вдалося там побувати більше 8 років тому. Зняла відео на згадку, змонтувала і залила на YouTube. Аж раптом побачила оголошення про #конкурс #короткометражних #аматорських документальних #фільмів «#Жага_мандрів».

Конкурс тривав із 21 червня по 21 липня та зібрав понад 50 відео робіт про далекі подорожі.

Організатор — спільнота мандрівників Voyagemakers на чолі із Вадимом Івлєвим, професійним мандрівником, учасником міжнародних науково-дослідницьких експедицій на безлюдні важкодоступні острови, радіо любителем та автором книги “Мандри киянина Океанією”. 

Основною метою конкурсу “Жага мандрів” було  спільними зусиллями мандрівників встигнути зафільмувати незвідані, безлюдні та важкодоступні куточки планети, які під впливом людини стрімко втрачають свою первозданність.

Красу й чарівність Чорнобиля важко спростувати. Земля, спаплюжена цивілізацією, яка відновлюється власними силами, у всій своїй красі предстає перед нами! Тому й виникло непереборне бажання ризикнути. Адже я мала змогу показати власну історію подорожі в загублений світ і поділитися своїми враженнями та спогадами з іншими. І я надіслала заявку на участь. Мені надійшла відповідь, що ролик занадто великий для короткометражки. Та я й сама це розуміла, але у мене не піднялася рука скорочувати свої спогади, тому просто подякувала за увагу.

 


Проте організатори розглянули мою заявку і залишили відео «Чорнобиль. Повернення додому 35 років потому» у конкурсі. І воно вийшло у фінал!


На жаль, він не переміг і не здобув ніякої відзнаки. Проте емоції, які я відчула, що мій не зовсім професійний (та що там – зовсім непрофесійний!) фільм увійшов у фінал такого масштабного конкурсу, були просто неймовірні!



Думаю, моїм землякам цікаво було ще раз зробити віртуальний «тур» Чорнобилем 35 років після аварії на ЧАЕС, а тим, хто ніколи там не був – пройтися разом зі мною всім Чорнобилем мого дитинства.

Дякую організаторам конкурсу VOYAGEMAKERS digital short film competition за такі драйвові миті і можливість проявити себе у якості режисера-аматора!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob