Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Шум - Великодня гаївка

вівторок, 13 серпня 2019 р.

#СутоПазли2019


#СутоПазли2019
Вітаю Вас, шановні колеги! Нещодавно, а саме 6-7-8 серпня 2019 року, прийнявши запрошення пройти триденний інтенсив першої міжнародної онлайн конференції із самоосвіти педагогів «#СутоПазли», я прослухала дуже цікаві заняття і тренінги. Зізнаюся, заманив мене на конференцію курс Марини Фоменко «Графологія». 
І не пошкодувала! Було надзвичайно цікаво!
Я не знаю, як довго будуть у вільному доступі відеозаписи спікерів, які Ви можете переглянути ТУТ. Але для себе я вирізала добірку матеріалів, які були мені особисто цікаві і потрібні. З дозволу організаторів конференції, я публікую найбільш цікаві моменти на сторінках свого блогу:


Якщо комусь схочеться приєднатися до проєкту «#СутоПазли», то Вам варто зареєструватися і Ви зможете прийняти участь у одноденних тренінгах, які відбудуться вже 20 серпня 2019 року у м. Суми.  <ç Шукайте інформацію на їхньомусайті.

А я отримала сертифікат. Зрозуміло, що вони не вказали кількість годин (10), бо не були певні, що всі досиділи усі три дні до кінця. А от те, що на ньому немає ні печаток, ні підписів - реально шкода! Хто повірить такому папірцю, який можна самому виготовити? 


Проте, хай там як, а я була учасником  триденного інтенсиву першої міжнародної онлайн конференції із самоосвіти педагогів «#СутоПазли2019» і отримала масу нових знань! Дякую організаторам!





Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob