Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Авторські вірші - Вільні читають українське

неділю, 24 липня 2022 р.

Як демонструвати екран в Google Meet, бачити при цьому співрозмовників і щоб не "фонило"

Доброго дня, друзі! Останнім часом до мене дуже багато запитань щодо зустрічей в Google Meet: "Як демонструвати екран в Google Meet, бачити при цьому співрозмовників і щоб не "фонило"?"А й справді, як демонструвати екран в Google Meet, бачити при цьому співрозмовників і щоб не "фонило"? 

В інтернеті масово радять користуватися паралельно мобільним телефоном. Але всі ми знаємо, що цей метод не дієвий, адже всі ці прилади на близькій відстані один від одного жахливо і "безбожно" фонять.

Проте, я знайшла рішення. Воно дуже просте і надзвичайно ДІЄВЕ, повірте мені! Я вже давно успішно ним користуюся. Отже, аби "не лити воду", почнемо. Дивіться відео:

6 коментарів:

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob