Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Авторські вірші - Вільні читають українське

суботу, 12 грудня 2020 р.

Дистанційне вітання і вікторина з днем Святого Миколая та Новим 2021 роком. Сценарій

 

Дистанційне вітання і вікторина з днем Святого Миколая та Новим 2021 роком. Сценарій.

         

Новорічні вітання 2020

Білка:
Скоро зірка в небо злине,
Сіру хустку з нього скине.
Вийде місяць з-поза хмар,
Ясний витягне ліхтар,
І усі шляхи осяє
Пресвятому Миколаю.
 
Миколай:
Кожен рік у певний час
Миколай іде до нас!
Привітає всіх, прийде –
Подарунки принесе.
 
Якщо ти слухняним був,
Як міцні знання здобув,
Якщо всім допомагав,
Скрізь і всюди все встигав,
Впевнено тепер чекай –
Несе Щастя Миколай!
 
Я ходжу із хати в хату,
Всім дарую радість й свято.
Солодощі й подарунки
Роздаю усім залюбки!
 
Завітав тепер до вас,
В нашу школу, в кожен клас.
Міцно посох свій тримаю
Та до батлу вас скликаю!
 
Пропоную вам пройти
Кілька різних конкурсів.
Буду я у вас питати,
Ну, а ви – відповідати!
 
То ж, вперед.
 
І для початку
Загадаю три загадки.
Відповідь в коментарі
Напишіть мі, школярі!
 
Перша загадка моя
Хитромудра й нелегка:
 
Скажіть, де народився я?
У Лапландії далекій,
У Карпатах чи у греків?


Тепер я бажаю дізнатись,
Чи старанно ви навчались?
Як писати – «кит» чи «кіт»?
Грамотний не знає бід:
В хаті з нами живе «кіт»,
В океані завжди – «______».


Ну, і врешті, наостанок
Маю третє я питання:
Ця спільнота вам близька:
Тато, мама, брат, сестра…
Те, що в світі найдорожче,
Називається – «_________».
 
Маю я до вас прохання,
Олівці хапайте файні,
Й намалюйте у альбомі,
Що б хотіли мати в домі?
Що бажаєте отримать
Під подушечку свою?
Якщо зможу – подарю! 
Бо (відкрию таємницю)
Мрії можуть всі здійсниться,
Якщо вірити у них!
 
А наразі – #вікторина.
Оберіть малюнок вірний:
 
За кожен гарний, добрий вчинок
Я дарую – _________________.
 
За непослух без упину
Миколай кладе – __________ .
 
«Ближнім всяк допомагай!» -
Так навчає – ______________ .
 
В транспорті ти не вагайся –
Місцем старшим – _________ .
 
Ногою їжу не буцай,
Візьми й голодному – __________ .
 
Коли ображають малого й слабкого,
Чи немічного, чи старого,
Не відвертайся і не біжи,
На захист стан і - ___________ .
 
Коли в домі сміх і щастя багато,
Нас чека велике – ___________ .
 
Бачу, дуже ви кмітливі,
Чемні, вправні і вродливі.
А розумні – просто жах!
Все я бачу по очах!
А тому бажаю всім,
Щоб завітало щастя в дім!
Щоб росли ви і міцніли,
Щоб за все, що ви робили,
Було радісно батькам!
Любі діти! Милі діти!
Виростайте, наче квіти
Білозубі, чорноброві,
Виростайте всі здорові!
Чуйні серцем, чесні, щирі,
Виростайте в дружбі й мирі!
І на радість всій родині!
І на славу Україні!
Зі святом вас!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob