Сценарій свята до Дня св. Валентина "Супер-пара"
Супер-пара
(00) Вихід ведучих
__+__: Майже без перебільшень,
—
Хлопці й дівчата путящі
Стрічаються вкрай урідко
Та мають вѝмоги – ті ще:
__-__: Вѝмоги
монотонні:
Хочу, — якусь скромняшку...
Але ця – аж занадто скромна,
Мені буде з нею важко.
______: Хочу
— принця на кóні!
Спіймаю – одружитися змушу.
А у цього лише поні…
Я не такого шукаю..
______: Хочу,
— щоб інтригáнка!
Хай та цікавість буде.
"Ти що – іншопланетянка?!
Як це — не ходиш в клуби!?"
______: Хочу,
(шаблон розрушу) —
Без таємниць любити!
"Ти.. мені лізеш в душу,
Я так не вмію жити"...
______: Хочу,
— щоб я був першим!
Першим – одним – єдиним!
Щоб не дивилась на інших,
Щоб лиш мене любила!
______: Хочу
собі Сулеймана!
Так, щоб весь світ до ніг!
Щоб я ніжилась і відпочивала,
А проблеми рішав – чоловік.
______: Хочу,
— щоб одягалась,
Скромно.. До біса мода!
А як глянув!........ Та що ж ти
на себе нап’яла?!?!
Що за мішок на тОбі?"
______: Хочу,
щоб – незалежний:
Мав круту тачку і хату,
Щоб заробляв, мов Рокфеллер,
І гарний був, як Ді’Капріо!
______: Хочу,
— щоб думку мала!
Власну, незалежну, відверту.
Але краще б вона мовчала...
Бо, трясця, до біса вперта!
______: Хочу казати: «Чуєш –
Хлопець мудрий у мене!"
Але щось він занадто мудрує,
Бо не господар, а – вчений…
______:
Хто помѝлиться, а хто вгадає –
Різне кохання нам випадає.
Різні бажання ми усі маєм,
А щастя справжнє не помічаєм.
______:
Ми обираємо, нас обирають..,
Як це так часто не
співпадає!
Всі наші мрії здаються
тінню,
І ми звикаєм до
неспівпадіння.
______:
Чого ми хочем, чого бажаєм –
Ми дуже часто й самі не знаєм.
Але, обравши пару навіки,
Ми здобуваєм щастя та втіху.
______: Всі
ми шукаємо пару:
Мужню, надійну – СВОЮ !
То ж сьогодні – додаймо жару
І розпочнемо гру. ©Наталя Кузь (перероблено Большакова
Юлія)
(01) музична заставка
___+__: Вітаємо вас на
щорічному святі усіх закоханих – дні святого Валентина!
___-__: Попри
упередження, всі НАШІ пари співпадають надзвичайно гармонійно. І поєднувати їх
святому Валентину вже не потрібно.
______:
То чому ж ми сьогодні зібралися?
______:
А зібралися ми тут для того, аби серед наших неймовірно гармонійних закоханих
пар обрати СУПЕР-ПАРУ ліцею №3.
______: Вражає! І склад журі – професійний:
_____________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
(02) Фонова
______: Сьогодні
ми обираємо СУПЕР-ПАРУ ліцею. Конкурсантам доведеться пройти через опитування і
випробування, розгадати безліч загадок та головоломок, проявити себе в дії,
демонструючи єдине ціле.
______:
Вони дуже хвилюються. То ж, підтримайте їх своїми оплесками:
(03) Фонова
______:
Він – шалений та нестримний мачо ____________________________
______:
А вона – тендітна і надзвичайно стильна _________________________
(03) Виходить пара 9-А класуї
______:
Він – справжній джентльмен
__________________________________
______:
А вона – істинна леді _________________________________________
(03) Виходить пара 9-Б класу
______:
Він – справжній лицар прекрасної дами ___________________________
______:
А вона – прекрасна та загадкова, мов казкова фея __________________
(03) Виходить пара 9-В класу
______:
Він – зверне заради коханої гори
________________________________
______:
А вона – видряпає очі кожному, хто образить її обранця ____________
_____________________________________________________________
(03) Виходить пара 9-Г класу
______:
Він – забезпечить кохану усім, що вона забажає
___________________
______:
А вона – створить для нього справжній рай на землі ________________
(03) Виходить пара 10-А класу
______:
Він – її опора й безпека, щастя і турбота __________________________
______:
А вона – його натхнення і підтримка _____________________________
(03) Виходить пара 10-Б класу
______:
Він – виконає будь-яке бажання коханої за одну лише її посмішку
_____________________________________________________________
______:
А вона – буде посміхатися йому навіть уві сні
_____________________
(03) Виходить пара 10-В класу
______:
Він – справжній Ромео, який не спатиме ночами, співаючи коханій пісні про любов
______________________________________________
______:
А вона – героїня всіх його мрійливих нічних романсів ______________
(03) Виходить пара 11-А класу
______:
Він – пройшов 7 кіл пекла, щоб підкорити її серце __________________
______:
А вона – із вдячності подарувала йому своє _______________________
(03) Виходить пара 11-Б класу
______: Що
ж, оскільки всі зібралися, то можемо розпочати змагання.
______:
І ми запрошуємо ведучих 11-А класу, які будуть координувати хід змагань.
(04) Вихід
ведучих конкурсів 11-А класу
______: Щиро
вітаємо вас на конкурсі «СУПЕР-ПАРА ліцею»!
______:
Ми проведемо наші закохані пари через усі випробування, щоб визначити, яка з них
– ідеальна!
______:
На вас чекає 8 конкурсів. Кожен конкурс оцінюється в 10 балів.
______:
Наше компетентне журі уважно слідкуватиме за перебігом дій та справедливо виставлятиме
бали. Пара, яка назбирає найбільше балів – стане «СУПЕР-ПАРОЮ» ліцею.
______:
Якщо із цим все зрозуміло, то не будемо тягнути і розпочнемо нашу конкурсну
програму!
(05) Фонові фанфари
1
КОНКУРС «ХТО Я ДЛЯ ТЕБЕ?»
______: Закохавшись,
ми додаємо номер телефону коханої людини до списку контактів, і підписуємо його
найніжнішими словами. Так з’являються «киці, зайчики, трояндочки».
______: А
як наші дівчата підписали своїх обранців серця? Давайте дізнаватися. Юнакові ми
прикріплюємо листок зі словом, яким дівчата зазвичай називають своїх коханих. Хлопцеві
потрібно задавати навідні питання, щоб визначити, хто він для своєї обраниці. Дівчина
може відповідати лише двома словами: «Так» або «Ні».
______:
Якщо за 1 хвилину хлопець відгадує слово – пара отримує 10 балів. Якщо
відповідь приблизна – 5 балів.
______: Якщо
все зрозуміло, тоді починаємо з пари 9-А класу! (Бусінка)
(06) Фон. Дівчатам по черзі прикріплюють до спини
листок.
______: Наступна
пара 9-Б класу. (Масяня)
______: Наступна
пара 9-В класу. (Кнопка)
______: Наступна
пара 9-Г класу. (Орел)
______: Наступна
пара 10-А класу. (Серденько)
______: Наступна
пара 10-Б класу. (Сонечко)
______: Наступна
пара 10-В класу. (Зірочка)
______: Наступна
пара 11-А класу. (Золотце)
______: Наступна
пара 11-Б класу. (Принц)
(06) Фон.
2
КОНКУРС «КОМПЛІМЕНТ ДЛЯ КОХАНОЇ»
______:
Що ж, початок покладено. Тому продовжуємо. Наступний конкурс покаже, як наші
парубки роблять компліменти своїм коханим. Запрошуємо хлопців на майданчик.
(06) Фон. Хлопці стають у рядок під сценою. На іншому
кінці зали малюється фінішна лінія.
______: Ви по
черзі вигукуєте комплімент, і робите крок вперед. Якщо комплімент повторюється,
ви залишаєтеся на місці. Перемагає той, хто перший перетне фінальну лінію. Він
отримує 10 балів. А інші гравці отримують ту кількість балів , в якому порядку
вони знаходяться від фінішної лінії: 9-8-7-6-5-4-3-2-1.
______:
Отже, хлопці – зібралися, увімкнули фантазію і – почали!
Хлопці
говорять компліменти
______:
Молодці! Я й не думала, що наші хлопці знають стільки гарних слів!
______:
А мені дивно, чому вони їх знають, але не говорять?.. Але ми просимо журі
озвучити результати двох перших конкурсів.
Журі
озвучує результати двох перших конкурсів.
______:
Чудово. Але наші гравці дещо втомилися. Тому, для перезавантаження, ми
оголошуємо «Музичну паузу».
(07) Виступ _____ класу
3
КОНКУРС «ПУТА ГІМЕНЕЯ»
______:
Наступний конкурс недарма називається «Пута Гіменея», адже, знаходячи пару,
закохані автоматично пов’язують себе незламними вузами вірності, відданості й
любові, які неможливо розірвати.
______:
Наскільки міцні ці зв’язки ми зараз і перевіримо. Запрошуємо дівчат та хлопців
на майданчик. Ставайте у дві шеренги: дівчата сюди, хлопці – сюди. Візьміться
за руки.
______:
Ось вам обручі, через які ви повинні пройти всі – не розриваючи рук. Команда,
яка завершить дії першою, принесе своїй парі 10 балів. Усі готові? Тоді – 1-2-3
– почали!
(03) Для конкурсів
4
КОНКУРС «ТЕСТ НА СУМІСНІСТЬ»
______: Тепер
ми бачимо, наскільки серйозні наміри наших закоханих, і наскільки міцні їхні
стосунки. А тепер ми перевіримо, наскільки сумісні наші пари.
______:
Зараз ми дамо вам анкети, які ви повинні чесно заповнити, а по закінченню
передати журі.
Усім
учасникам даються анкети-опитування. Пари їх заповнюють, віддають журі.
(06) Фон
______: А
тепер ми ставитимемо запитання нашим учасникам, на які кожна пара по черзі повинна
дати відповіді. Журі, будь ласка,
уважно фіксуйте відповіді – вони повинні збігатися із написаним гравцями. 6
питань – 6 балів. Тобто, по 1 балу за правильну відповідь.
______:
Пара №1 (9-А класу). Запитання для дівчини:
-
Яка улюблена марка
автомобіля твого хлопця?
-
Який його улюблений
колір?
-
Яка його улюблена
страва?
-
Який його улюблений
музичний ґурт?
-
Який його улюблений
співак?
-
Його хобі?
______:
Пара №1 (9-А класу). Запитання для хлопця:
-
Яка улюблена квітка
твоєї дівчини?
-
Який її улюблений
колір?
-
Яка її улюблена страва?
-
Який її улюблений
музичний ґурт?
-
Яка її улюблена співачка?
-
Її хобі?
______: Шановне журі, скільки питань
пари збіглося?
Журі оголошує результат для кожної щойно опитаної
пари
Ті
ж самі питання для пар
9-Б
9-В
9-Г
10-А
10-Б
10-В
11-А
11-Б
______: Чудові
результати, та ми дещо занудьгували. Тому ми оголошуємо «Музичну паузу».
(08) Виступ _______ класу
______:
Запродовжуємо. Наступний конкурс називається è
5 КОНКУРС
«ЗАКІНЧИ ФРАЗУ»
______: Закохані
зазвичай мають спільні інтереси, спільні захоплення і однаково думають. Зараз
наші пари зможуть заробити по 1 балу за кожну швидко дану правильну відповідь.
______:
Ми читаємо вам 10 запитань – по одному питання для кожної пари, - які ви
повинні закінчити одним або кількома словами. Якщо пара дає правильну відповідь
– отримає 1 бал. Якщо відповідь невірна – 1 бал не дістається нікому.
______:
І ми починаємо з пари 9-А класу:
-
(9-А) Олені, олені ...
які? (небриті і неголені)
-
(9-Б) Мертві бджоли...
що? (не гудуть)
-
(9-В) Як звуть
П'яточкина? (Петрик)
-
(9-Г) Коли ревуть воли? (Як ясла повні)
-
(10-А) Скільки мені
минало і кого я пас за селом? (13-й, ягнята)
-
(10-Б) Чи є в домовині
кватирка? (ні)
-
(10-В) «Бути чи не
бути? Ось у чому…» що? (питання)
-
(11-А) «З нами мама ….
й діва …..» Хто? (Тереза, Марія)
-
(11-Б) Най тебе шлях
... що? (трафить)
_______: Чудові
результати! Ви просто неймовірні! А наразі ще один нелегкий конкурс, що
називається «Вгадай мелодію за перші 10 секунд»:
6
КОНКУРС «ВГАДАЙ МЕЛОДІЮ»
______: Любимо
ми пісні слухати. А для закоханих – все життя – суцільна пісня. Тому вони –
профі у сучасних музичних новинках.
______: Перевіримо. Завдання для всіх пар одночасно. Зараз
лунатимуть уривки пісень. Пара, яка знає правильну відповідь, підіймає руку і
отримує 1 бал за вірно вгадану пісню. До відповіді приймаються: назва
композиції або виконавець/гурт. Якщо відповідь невірна – право назвати
правильну відповідь переходить до пари, яка підняла руку другою. То ж, шановне
журі – будьте максимально уважними!
______:
Готові? Тоді починаємо. Маестро – музику!
(09) Вгадай мелодію
______:
Ми попросимо журі підбити підсумки за пройдені 6
конкурсів. А поки вони будуть це робити – ми оголошуємо «Музичну паузу».
(10) Виступ _______ класу
______:
Журі готові назвати результати 6-и конкурсів.
Журі
оголошують результати 6-и конкурсів
______: Просто
супер! Яка запекла боротьба за звання «СУПЕР-ПАРИ» року! Які пристрасті вирують
на майданчику. То ж ми піділлємо масла у цей вогонь і оголошуємо 7-й конкурс «Танці-зігріванці».
7
КОНКУРС «ТАНЦІ-ЗІГРІВАНЦІ»
______: Завдання
просте – всі пари одночасно танцюють під музичну нарізку максимально точно
відтворюючи рухи танцю. Якщо Ламбада – то танцюєте ламбаду, якщо повільна
композиція – танцюєте медляк, якщо циганські мотиви – танцюєте, немов ви
народилися в циганському таборі. Все зрозуміло?
______: Журі
уважно слідкують за танцюючими і оцінюють їх танці за шкалою від 1-го до 10-и
балів. І ми запрошуємо пари на танцпол.
(11) «Танці-зігріванці».
______: Шановне
журі, просимо Вас оголосити результати цього танцювального конкурсу.
Журі
називає оцінки
8 КОНКУРС «ВСЕ ЖИТТЯ НА
РУКАХ»
_____: А
ми виходимо на фінішну пряму.
_____: Кожен
чоловік обіцяє своїй коханій все життя носити її на руках. Давайте подивимося,
наскільки ці обіцянки серйозні, а не перебільшені. Адже парубок слів на вітер
не кидає?
_____:
Пацан сказав – пацан зробив! Запрошуємо наших закоханих на майданчик. Завдання
максимально просте – довести серйозність своїх намірів, і протягом 3-х хвилин (поки
лунатиме музика) втримати свою кохану на руках. Можна стояти, можна ходити,
можна танцювати. Перемагає пара, хлопець якої втримає партнерку на руках до
кінця.
_____:
Перший, хто вибуває з танцю – отримує 1 бал. Другий, хто вибуває – 2 бали.
Третій, хто випустить кохану зі своїх гарячих рук – 3 бали, і так далі. Пара-переможець,
або парИ-переможниці отримують по 10 балів.
_____:
Отже, щойно починає лунати музика – берете своїх дівчат на руки і носите їх все
життя мелодії. А це – не багато, не мало – цілих 3 звилини! Готові? Тоді
починаємо. Маестро – музику!
(12) «Танці-зігріванці»
_____: Супер-пупер!
Які ж ви, реально, круті! І поки
наше журі готується назвати остаточний результат змагань, ми оголошуємо
«Музичну паузу».
(13) Виступ ______ класу
_____: Оплески
нашому компетентному журі:
(03) Журі оголошує результати і нагороджує грамотами
учасників.
_Марія_: Іноді
здається, про любов написано так багато, що вже й писати нічого. Адже все вже
сказали до тебе, у тисячах рядків, слів, тонів, співзвучностей та ритмів.
_Микола_: Проте
це відчуття зводиться нанівець, коли справжнє кохання приходить до тебе, коли
воно стає ТВОЇМ почуттям, твоїм життям – і миттєво усвідомлюєш: хай багато
людей сказали про нього ДО тебе, та ніхто не сказав про нього ЗА тебе. Бо ж у
кожного любов своя, особлива, унікальна і неповторна.
_Марія_: Закінчуючи
сьогоднішній вечір, ми бажаємо усім закоханим мирного неба, щастя, взаємності і
міцного кохання на ВСЕ ЖИТТЯ!
_Микола_: А
тим, хто ще має статус «В активному пошуку» – неодмінно зустріти свою
половинку, відчути запаморочення від почуттів і покохати по-справжньому гідну
людину!
Кохайте
і будьте коханими!
(14) Фінальна пісня
КАРТКИ
4
КОНКУРС «ТЕСТ НА СУМІСНІСТЬ»
№ |
9-А
(він) |
№ |
9-А
(вона) |
||
1 |
Твоя
улюблена марка автомобіля? |
|
1 |
Твоя
улюблена квітка? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
5 |
Твій
улюблений співак? |
|
5 |
Твоя
улюблена співачка? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
№ |
9-Б
(він) |
№ |
9-Б
(вона) |
||
1 |
Твоя
улюблена марка автомобіля? |
|
1 |
Твоя
улюблена квітка? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
5 |
Твій
улюблений співак? |
|
5 |
Твоя
улюблена співачка? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
№ |
9-В
(він) |
№ |
9-В
(вона) |
||
1 |
Твоя
улюблена марка автомобіля? |
|
1 |
Твоя
улюблена квітка? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
5 |
Твій
улюблений співак? |
|
5 |
Твоя
улюблена співачка? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
№ |
9-Г
(він) |
№ |
9-Г
(вона) |
||
1 |
Твоя
улюблена марка автомобіля? |
|
1 |
Твоя
улюблена квітка? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
5 |
Твій
улюблений співак? |
|
5 |
Твоя
улюблена співачка? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
№ |
10-А
(він) |
№ |
10-А
(вона) |
||
1 |
Твоя
улюблена марка автомобіля? |
|
1 |
Твоя
улюблена квітка? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
5 |
Твій
улюблений співак? |
|
5 |
Твоя
улюблена співачка? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
№ |
10-Б
(він) |
№ |
10-Б
(вона) |
||
1 |
Твоя
улюблена марка автомобіля? |
|
1 |
Твоя
улюблена квітка? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
5 |
Твій
улюблений співак? |
|
5 |
Твоя
улюблена співачка? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
№ |
10-В
(він) |
№ |
10-В
(вона) |
||
1 |
Твоя
улюблена марка автомобіля? |
|
1 |
Твоя
улюблена квітка? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
5 |
Твій
улюблений співак? |
|
5 |
Твоя
улюблена співачка? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
№ |
11-А
(він) |
№ |
11-А
(вона) |
||
1 |
Твоя
улюблена марка автомобіля? |
|
1 |
Твоя
улюблена квітка? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
5 |
Твій
улюблений співак? |
|
5 |
Твоя
улюблена співачка? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
№ |
11-Б
(він) |
№ |
11-Б
(вона) |
||
1 |
Твоя
улюблена марка автомобіля? |
|
1 |
Твоя
улюблена квітка? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
2 |
Твій
улюблений колір? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
3 |
Твоя
улюблена страва? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
4 |
Твій
улюблений музичний ґурт? |
|
5 |
Твій
улюблений співак? |
|
5 |
Твоя
улюблена співачка? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
6 |
Твоє
хобі? |
|
БЛАНК
ДЛЯ ЖУРІ
№ |
Назва
конкурсу |
9-А |
9-Б |
9-В |
9-Г |
10-А |
10-Б |
10-В |
11-А |
11-Б |
1 |
«Хто я для
тебе?» (1 хв. 10/5 балів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
«Комплімент
для коханої» (від 1 до 10 балів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
«Пута Гіменея»
(10 балів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
«Тест на
сумісність» (1 бал) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
«Закінчи фразу»
(1 бал) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
«Вгадай
мелодію» (1 бал) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
«Танці-зігріванці»
(від 1 до 10 балів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
«Все життя на
руках» (від 1 до 10 балів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВІРНІ
ВІДПОВІДІ
№ |
Назва
конкурсу |
9-А |
9-Б |
9-В |
9-Г |
10-А |
10-Б |
10-В |
11-А |
11-Б |
1 |
«Хто я для
тебе?» (1 хв. 10/5 балів) |
Бусінка |
Масяня |
Кнопка |
Орел |
Серденько |
Сонечко |
Зірочка |
Золотце |
Принц |
2 |
«Комплімент
для коханої» (від 1 до 10 балів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
«Пута Гіменея»
(10 балів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
«Тест на
сумісність» (1 бал) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
«Закінчи фразу»
(1 бал) |
Небриті і неголені |
Не гудуть |
Петрик |
Як ясла повні |
13-й, ягнята |
Ні |
Питання |
Тереза, Марія |
трафив |
6 |
«Вгадай
мелодію» (1 бал) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
«Танці-зігріванці»
(від 1 до 10 балів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
«Все життя на
руках» (від 1 до 10 балів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вірні відповіді до 6 конкурсу «Вгадай мелодію за 10 секунд»
1. «Мама тереза й діва Марія» - АльонаАльона і Джері Хейл
2. «Ла-ла-ла» - YakTak
3. «Знайди мене» - Клавдія Петрівна
4. «Хай пишуть» - Надя Дорофеєва
5. «Кацапи» - ТІК
6. «Колоски» - Анна Трінчер
7. «Гарно так» - Cheev (Чеєв)
8. «Думи» - Артем Пивоваров і Надя Дорофеєва
9. «Свята» - Kazka
10. «Не твоя війна» - Океан Ельзи
11. «Мовчати» - Ірина Білик або Кудьма Скрябін (або разом)
12. «Сон» - Степан Гіга (або Леся Микитюк)
13. «Вінні Пух» - Арсен Мірзоян
14. «Барабан» - Артем Пивоваров
15. «Додому» - Wellboy (Велбой)
16. «Нагадай» - Domiy (Домі)
17. «Я тобі брехала» - Клавдія Петрівна
18. «Стефанія» - Калуш
Якщо доступу до файлу нема, спробуйте перейти за цим посиланням: СУПЕР-ПАРА 2025.zip
Клацання по будь-якому рекламному банеру - буде вважатися подякою за мою роботу. Успіхів усім в нашій нелегкій праці!
Немає коментарів:
Дописати коментар