субота, 15 червня 2024 р.

Сценарій випускного вечора 2024 «Маємо крила летіти!»

Доброго вечора, ми з України! Наближається традиційне свято прощання зі шкільними роками - Випускний вечір. Маю коротенький сценарій випускного вечора 2024 «Маємо крила летіти!». Цього разу озвучення я не додавала, оскільки сценарій побудовано на піснях, що обрали учні. Тому, вибачайте, озвучення доведеться добирати Вам самостійно. 

А тепер читайте, користуйтеся (кому прийдеться до вподоби) і не вимикайте рекламні банери на блозі - натиснувши (час від часу - не часто) на будь який з них, Ви віддячите мені за роботу.

Сценарій випускного вечора 2024
«Маємо крила летіти!»

(00) Святкові фанфари, вихід ведучих

_______: Я так люблю наш Яготин в обіймах літа!

                Коли луна в дворах дитячий сміх,

                Коли земля дощами рясно вмита

                І обіцяє щедрий урожай нам восени.

_______: Обожнюю наш Яготин в фіналі червня,

                Як чепуриться від до свята Випускних,

                Коли під вальсу легкого кружляння

                В дорогу проводжа дітей своїх!

_______: Я чую шурхіт суконь нетерплячий,

                Підборів стукіт, і духмяний шлейф парфум.

_______: Стрічайте! Аплодуйте! Бо на разі

                Ідуть випускники на подіум!                                                                            ©ЮліяБольшакова

_______: Зустрічайте випускників 11-А класу та їх класного керівника             ____________________________:

(01) Лунає мелодія «_____________________», під яку виходять випускники

______: Вона має силу досягти навіть недосяжної висоти, а він володар надзвичайно світлої аури та добрих очей – _________ і _________

______: Її загадкова посмішка приголомшує своєю глибиною, а його погляд красномовніший за будь-які слова – __________ та ___________

______: Майбутня чемпіонка світу та хлопець, якому підкорилися усі сходи ліцею – ____________ та _____________

______:Пошановувачка глибокого філософського змісту та хлопець, що має багато талантів, більшість з яких, поки що,  приховані – _________ і ________________

______: Талановита і відповідальна красуня та бунтівник, що кидає виклик всьому світу – ____________ та __________________

______: Неймовірна дівчина-енерджайзер і невиправний романтик, наділений здатністю спостерігати – ____________ та ________________

_______: Вона – володарка поки що неотриманої премії «Червона Рута», Золотий голос ліцею та хлопець, що зберігає незворушний спокій у будь-якій ситуації – _____________ і _________________

_______: Володарка посмішки Мони Лізи і той, хто має витримку Леонардо да Вінчі – _______________ і __________________

_______: Хлопець із чарівною спокійною усмішкою та найдобріший із усіх оптимістів – _________________ і ___________________

 

______: Зустрічайте випускників 11-Б класу та їх класного керівника ___________________________:

_______: Витончена, загадкова незнайомка та кумир усіх першокласниць ___________ і _____________

_______: ЇЇ стрункості позаздрить навіть Шахерезада, а він вивчав манери галантності в самому Лондоні – ___________ та ________________

_______:  Їй підкорюється стихія слова і телепростору, а його усмішка роззброює кожного, хто потрапляє у полі її дії – _____________ та ____________

_______: Сором’язлива і водночас завзята красуня та власник багатьох прихованих здібностей_____________ і ___________________

_______: Володарка всіх таємниць класу та автор власної мови жестів _____________ і ____________________

_______: Майбутня успішна бізнес-леді та хлопець, який вражає своїми талантами__________________ і ____________________

_______: Їй впевнено посміхається доля, а він майбутній хакер дівочих сердець – _______________ і ___________________

_______: Власниця багатьох премій Оскар і хлопець, який завжди на позитиві – __________________ та ___________________

_______: Генераторка усіляких класних несподіванок та блискучий виконавець безпечних втеч з уроків – _____________ і __________________

_______: Чарівна, талановита і надзвичайно харизматична Володарка усіх наукових перснів та парубок моторний і хлопець, хоч куди козак – _______________ і _______________

_______: Фанатка усіх шкільних кіпішів та палкий поціновувач королівського шарму – _________________ і _____________________

_______: Активна блукачка Інстаграм-полями та член таємної спілки «прийду лише на ЗНО» – _________________ і _____________________

_______: Вони пізнали всі таємниці невивчених уроків і тому впевнено прямують у майбутнє – ________________, ____________ і ____________

______: Зустрічайте випускників 11-В класу та їх класного керівника ________________________________:

_______: Вона тендітна красуня з мигдальними очима, а він заслужений лауреат премії «зачекай дитинство» – _____________ і __________

_______: Приваблива та небезпечна, як Мавка, незалежний експерт із усіх риторичних питань та непередбачувана і самостійна, мов вітер _____________, ______________ та _________________

_______: Зірки блокбастеру «Ліцей №3» у номінації «Вродливі та перспективні» – _____________ та _______________

_______: Таємнича незнайомка, яку важко забути та загадковий і непомітний мрійник, що володіє даром спостерігати – ___________ та __________

_______: Талановита, заповзята красуня, спортсменка, активістка, учасниця усіх ліцейних заходів та хлопець бравий та кучерявий, хлопець молодий – _________________ і ____________________

_______: Майбутні переможці всесвітнього конкурсу «Євробачення» – _________ та ____________

_______: Зовсім скоро ми почуємо їхні імена на врученні премій «Оскар» __________________ та _________________

_______: Учасники таємної спілки «списать не дам, і не проси!» – ______________ і _______________

_______: З чисто етичних міркувань вони ніколи не псували настрій класному керівнику – _________________ і ___________________

_______: Вона - віра і окрилена надія своїх батьків, а він майстерно ховає свої таланти десь глибоко у душі – ____________ і _________________ 

_______: Володарка переконливого слова та погляду. Від її чарів не вдалося ухилитися навіть йому_____________ і ___________________

 

_______: Ступає впевненими кроками найулюбленіша пора року – літо. Головне, не загубитися в павутинні поганих думок та тривожних новин, головне витримати кожному з нас ВСЕ.

_______: Бо попереду обов'язково буде вона, та мрія, яку ми всі наближаємо – ПЕРЕМОГА. Наближаємо терпінням, критичним мисленням, волонтерством, донатами, патріотизмом, щоденною працею, вірою... хто чим може!

_______: Але чого була б варта українська весна,  чого буде варте прийдешнє літо і кожен день, без вільної соборної України!          Уривки ©ОльгаХалепа

(02) Гімн України

_______: В той день, коли закінчиться війна,

                Зустріне воїна кожнісінька родина

                І засміється радісно дитина,

                І миру знатиме яка страшна ціна.

_______: Накраявши пшеничну паляницю,

                Згадавши і солдата й генерала,

                Ми пом'янемо тих, кого не стало

                Скорботним плачем з кожної дзвіниці.                           Уривки ©ОльгаХалепа

(03) Хвилина мовчання

_______: Вночі негода здається страшнішою, ніж є насправді.  Але вранці розумієш – якої б сили не була буря, Земля виносить із неї користь для себе: із задоволенням умивається дощем, приймає вітряний масаж, напувається і омолоджується. Стає сильнішою.

_______: Випускники, ви не такі  слабкі, як собі думаєте. 11 років ви вбирали вологу знань – мов насінини, зародки яких незабаром радісно потягнуться крізь усе, вгору, до сонця, аби ловити його промені.

_______: Ґрунт Знань нікого не ділить на хороших та поганих,  бо для нього всі діти важливі. Він народжує їх із задоволенням, впевнений, що кожне дитя дасть світові все необхідне.

_______: Якою б страшною не була буря вночі, та ранок все одно приходить, тихий, лагідний, спокійний.

Уривки ©ОльгаХалепа

(04) Вальс 11-А класу

_______: Злітають із гніздечка соколята.

                І долю не затримати нічим.

                Сьогодні ми їх мусим відпускати

                У простори юнацької мети.

_______: В руках у них така велика сила,

                Щоб світ змінити запалом своїм.

                Даємо дітям ми свої вітрила.

                І  проводжаємо в незвідані світи!

(05) Вальс 11-Б класу

_______: Ми просимо вас чесно зараз відповісти на кілька запитань:

_______: Хто в коридорах танцював? - Я! (вигуки учнів)

                А хто свистів? - Я!

                А хто співав? - Я!

                А хто палив? - Я!

                А хто стрибав? - Я!

_______: Уроки хто прогулював? - Я!

                А хто уранці міцно спав? - Я!

                Хто від нудьги урок зривав? - Я!

                Хто вчителям надокучав? - Я!

                Хто парти мив? - Я!

_______: Хто прибирав? - Я!

                Концерти хто влаштовував? - Я!

                Хто заслужив на випускний? - Я!

_______: Ми за терпіння вчителям й батькам

                Даруєм вдячність і свої серця!

(06) Танець 11-В класу

_______: Епоха піклування про випускників ВЧИТЕЛЯМИ добігає кінця.

_______: Настає мить урочистої передачі цих повноважень ЖИТТЮ.

(07) «Вони переспівали нам» - пісня батькам

_______: Очікуванням кожне серце б’ється,

                Надії вогник світиться в очах.

                Директорові слово надається

                Остання настанова ця для вас.

_______: Слово для привітання та вручення атестатів про повну загальну середню освіту надається директору ______________ ліцею № __ ______________________.

(07) Фон – Вихід директора

Привітання директора

(08) Фон – Вручення атестатів

 (09) - Фон для ведучих

_______: Ми пам’ятатимемо вас, учителі:

                за дивну колбу і малу амебу;

                за довгі катети й Хмельницького бої;

                за шикування у дволаву за потреби;

_______: за коми й члени речень головні;

                за афоризми мудрі, і за Поліанну;

                за годівнички й «козликові» шви;

                за навички, як обробити рвану рану;

_______: за водний колообіг і гірські хребти;

                за тих волів, які ревуть, як ясла повні;

                за «Ландон із зі кепітал чогось»;

                за Ворд й Ексель знання змістовні;

_______: за «до-ре-мі» й Джоконди полотно;

                за те, які ми криворукі, коли м’ячем промазали в кільце;

                за перших вчителів щоденні муки –

                ми вдячні, бо ми любим вас понад усе!                             ©Юлія Большакова

(10) – Танок класних керівників

(11) Фон для слів учнів

_______: Бути вчителем це складна і почесна праця.

Бути вчителем під час війни це навчати серед руїн.

Або в облаштованій кімнаті без жодної дитини в класі.

Це навчати в холодному укритті з підручними матеріалами.

Це допомагати ЗСУ, щоб отримати перемогу.

Дякуємо, наші незламні, любі, найрідніші вчителі!

Крилатим ґрунту не треба. Землі немає, то буде небо. Немає поля, то буде воля. Немає пари, то будуть хмари. В цьому, напевно, правда пташина... А як же людина? А що ж людина? Живе на землі. Сама не літає. А крила мас. А крила має!

(12) Подяка вчителям та ЗСУ

Немає коментарів:

Дописати коментар