вівторок, 13 лютого 2024 р.

Сценарій розважальної програми "Чиє згору?" до Дня святого Валентина

Мої вітання шановній громаді! Друзі і колеги, вже завтра день святого Валентина - свято всіх закоханих. Розумію, що вже запізно, втім, ми зараз навчаємося он-лайн, а по виході плануємо таки провести розважальну програму до Дня святого Валентина. То ж, ті навчальні заклади, які, так як і ми, проводитимуть свято на тиждень пізніше, можуть використати даний сценарій, для реалізації якого не потрібно багато приготувань. 

Для мене традиційно вигадувати сценарії самій, втім, останнім часом часу на це катастрофічно бракує. Доводиться брати сценарії, що знаходяться у вільному доступі на ланах інтернету і перероблювати їх під "себе". То ж, щиро дякую  Губській Тетяні Петрівні за її розробку на сайті "На урок", яку я й використала як основу. Ані свої, ані чужі розробки (якщо я їх і використовую, я кажу про це і залишаю посилання на оригінал) я не продаю, тому, думаю, принципи доброчесності не порушено. Бо єдине, що я можу просити Вас - замість вдячності клацнути зрідка будь-який рекламний банер на блозі і побути там секунд тридцять. 

Сценарій пані Тетяни Петрівни Губської я доповнила і Ви маєте змогу скористатися нашою розробкою розважальної програми "Чиє згору?" ("Хто зверху?" видалося мені занадто відвертою назвою для шкільного заходу). Матеріали можна завантажити одним архівом, що знаходиться нижче, а якщо Ви не знаєте, як завантажити документ сценарію, можете звернутися до інструкції. А тепер Вашій увазі самі матеріали розважальної програми "Чиє згору?/Хто зверху?" до Дня святого Валентина:

Чиє згору?

Ведучий: Любов підносить серце над землею

                  Допомагає створювать дива.

                  Стає людина зовсім інша з нею,

                  В душі у неї оселяється краса.

Ведуча:    Тоді у серці квіти розквітають,

                  Бринить струмочкам весна!

                  Любов людська велику силу має,

                  Могутні крила надає вона.

Ведучий.   Вітаємо усіх на конкурсі «Чиє згору?»! 

Ведуча: Хто розумніший  та спритніший – дівчата чи хлопці? Тисячі років людство шукає  відповідь на це філософське запитання.

Ведучий. Та сьогодні ми розвіємо всі міфи, поставимо всі крапки над «і». І дізнаємося, чий верх – дівчат чи хлопців? Принаймні у нашому дружньому колективі.

Ведуча. Час оголосити учасників команд. Прошу капітана дівочої команди представити своїх чарівних учасниць.____________________________ Прошу капітана команди хлопців представити учасників своєї команди ____.

Ведучий. Так, суперники у нас гідні поваги.  Але у нас є ще й високоповажні судді конкурсу.

Ведуча.  Представлення суддів

Ведучий. Судді представлені, команди також. То ж розпочинаємо гру і  нехай переможуть  найсильніші та найкмітливіші!

Ведуча.  Оголошую правила гри. Наш конкурс складається із 7 раундів і фіналу. Питання оцінюються в – 2 бали, втім, слідкуйте за умовами кожного раунду. Переможець у кожному конкурсі може поповнити свій рахунок ще на 1 бал, якщо зможе дати правильну відповідь на бонусне запитання. Учасники команди можуть допомагати своїм гравцям, але тоді команда отримує за відповідь 1 бал. Виграє та команда, яка набере більшу кількість балів.

Ведуча: Ну, а ми не будемо тягнути кота за виступаючі частини тіла і оголошуємо перший раунд «Зберѝ літери»

Раунд №1 «Зберѝ літери»

Ведучий. Правила першого раунду. Кожен з вас має на собі по дві літери. Рекомендую їх запамятати, оскільки вам потрібно буде з них складати слова – відповіді на наші запитання.

На все про все матимете 90 секунд. Виграє та команда, яка складе більшу кількість слів за даний час. 1 правильне слово – 2 бали. До гри запрошую команду дівчат.

Готові? Час пішов.

Літери: ДХ, АУ, МС, ОА

1.                ЇЇ хотів з’їсти павук, а врятував комар. (Муха)

2.                Перший чоловік на землі. (Адам)

3.                Інша назва слова безлад. (ХАОС)

4.                Жіноча істота в колоді карт. (Дама)

5.                Що показують на подіумі моделі? (Мода)

6.                Де можна зірвати яблуко? У… (САДУ)

7.                Коли її додати до оцту, буде піна.  (Сода)

8.                Лихо з нею у вірші Шевченка.. (ДУМА)

9.                Відомий скандальний американо-серіальний лікар… (ХАУС)

10.           Пісок у розколоченій воді утворює (ОСАД)

Ведуча. До гри запрошую команду хлопців.

Готові? Час пішов.

           Літери: ПЙ, ОА, РС, ТК

1. Пісня Софії Ротару «Мій рідний…(КРАЙ)

2. Дорожній знак перед яким потрібно зупинитися. (СТОП)

3. Місце парковки для кораблів.  (ПОРТ)

4. Його пишуть в соц. мережах. (ПОСТ)

5. Драбина для літака. ( ТРАП)

6. Статуя свободи стоїть у місті Нью-… (ЙОРК)

7. Вранішня … (РОСА)

8. В ньому гуляють по вихідних. (ПАРК)

9. Вона буває осіння, весняна, літня, зимова… (ПОРА)

10. Книга законів Біблії, складена і записана Мойсеєм. (ТОРА)

 

Ведучий.  Шановне журі, Що скажете? Хто у цьому конкурсі був кращим?

Ведучий.  Шановне журі, скільки балів одержали команди?

Суддя.  Рахунок__________ На користь_______.

 Бонусне запитання:  Прізвище вчительки української мови та літератури нашого ліцею.                                 

Раунд №2 «Показуха»

Ведучий. Правила другого раунду. Впродовж найближчих 90 секунд капітан буде показувати своїй команді те чи інше слово, яке я нашіптуватиму на вухо. Вимовляти це слово не можна, але його можна показувати. За кожне вгадане слово команда отримує 2 бали. Виграє та команда, яка за 90 секунд вгадає більше слів.

Слова (5 для дівчат і 5 для хлопців)

1.     Король

2.     Поліцейський

3.     Пожежник

4.     Черепаха

5.     Мавпа

6.     Ді-джей

7.     Учень

8.     Ай-тішник

9.     Дерево

10.                        Футболіст

Готові? Час пішов.

Ведучий.  Шановне журі, запрошую вас до слова.

Суддя.  Рахунок__________ На користь_______.

Бонусне запитання:  водій                                  

Раунд №3 «Вгадай мелодію»

Ведуча. Переходимо до наступного етапу нашого конкурсу. Правила третього раунду. Слухаєте мелодію і маєте здогадатися, яка пісня лунає. Назвати потрібно назву композиції і виконавця. Відповідає та команда, яка першою оголосить, що готова відповідати (підняти руку чи натиснути на качечку-пищалку). Якщо ви помиляєтеся – 2 бали переходять команді суперника. Перемагає команда, яка набере більшу кількість балів.

Мелодії

1.     «Край, мій рідний край» (Софія Ротару) (1)

2.     «Плакала» (Kazka) (2)

3.     «Допоможе ЗСУ» (Чіко-Катоші) (3)

4.     «Ой, у лузі червона калина» (Бумбокс) (4)

5.     La-la-la – (Yaktak) (5)

6.     Незламна – (Люся Кава) (6)

7.     Я така ще молода – (Оксана Пекун) (7)

8.     Порічка – (Яктак і Кола) (8)

9.     Лісапєд – (Фаріон Наталія Лісапєтний батальон) (9)

10.                        Василина – (Дзідзьо) (10)

Ведуча.  Панове судді, просимо підбити підсумки  третього раунду.

Суддя.  Рахунок__________ На користь_______.

Бонусне запитання:   «In the shadows» - Rasmus  (11)                               

                                Раунд №4 «Обмін ролями»

Ведучий. Продовжуємо. Суть цього раунду полягає в тому, що хлопці показують те, що вони щось тямлять у справах дівчат, а дівчата, що немає нічого такого складного у справах хлопців, з чим би вони не впоралися. Кожна команда має 90 секунд. Учасники кожної команди відповідають по-черзі. Кожна правильна відповідь – 2 бали. Відповідь, дана з допомогою команди – 1 бал. Тому підказуйте лише у крайньому випадку!

Запитання дівчатам

1.     Яка відстань від м’яча до воріт при призначенні пенальті? (11 м)

2.     Щуку ловлять спінінгом на ……… що? (блесну)

3.     Чоловік, що захоплюється риболовлею? (рибалка)

4.     Чоловік, що захоплюється полюванням? (мисливець)

5.     Як водії називають кермо свого автомобіля? (баранка)

6.     Як друзі називають товариша, який в усьому підкоряється жінці? (підкаблучник)

7.     Яка різниця між передніми і задніми колесами автомобіля (ніякої)

8.     Як називається місце чоловічих посиденьок у дворі? (гаражі)

9.     Інструмент, яким знімають стружку з дерев’яних поверхонь (рубанок)

10.                        З яким казковим героєм порівнюють себе завантажені роботою чоловіки? (тато Карло)

Запитання хлопцям

1.     Зі скількох пасм волосся складається дівоча коса? (трьох)

2.     Як називають пристрій зі щіточкою, за допомогою якого дівчата фарбують вії? (брасматик)

3.     Куди йдуть дівчата, щоб зробити собі гарні нігті? (на манікюр/до манікюрного салону)

4.     Жінка, що займається лише хатніми справами? (домогосподарка)

5.     Скільки вариться манна каша? (3-5 хв)

6.     На яку вагу розраховані підгузки для щойно новонароджених? (3-5 кг)

7.     У дитячому садочку діти до 3-х років спочатку потрапляють до якої групи? (ясельної)

8.     Скільки п’ятниць на тижні у коханої? (7)

9.     Які ягоди кладуть у суничне варення? (суниці)

10.                        На чому зазвичай ходять дівчата і жінки? (на підборах)

Ведучий. Панове судді, просимо підбити підсумки  четвертого раунду.

Суддя.  Рахунок__________ На користь_______.

Бонусне запитання: Що додають у рибні котлети, крім яйця і риби? (манку)                                   

Раунд №5 «Серенади під вікнами»

Ведучий. П’ятий раунд має  назву «Серенади під вікнами».

Ведучий: У давні часи кавалери співали під вікнами своїх коханих серенади, аби їх обраниці знали, як вони їх кохають.

Ведуча: А дівчата співали у відповідь, аби кохані знали, що їх почуто.

Ведучий: Спробуємо відтворити давню традицію і пропонуємо хлопцям заспівати для своїх дівчат.

Ведуча: А дівчатам – заспівати для своїх хлопців. Для серенад ми обрали 2        відомі українські пісні «Ніч яка місячна» та «Червона рута».

Ведучий: Але виконувати їх ви будете незвично – в тексті ми вирізали всі приголосні звуки і залишили лише голосні. Вам доведеться задіяти всю свою увагу, аби проспівати серенаду правильно і красиво.

Отже, пацани, дівчата, беріть листки з текстами пісень. (роздають слова)

Ведуча: За 90 секунд кожній команді потрібно зібратися, трохи повправлятися/потренуватися (не голосно) і гуртом (командою) заспівати пісню команді суперників.

Ведучий: Переможе та команда, яка найкраще заголосить – вона отримає 2 бали. Переможені отримають 1 бал.

Ведуча. Почнемо з дівчат.

Слова пісень на картках: хлопцям

_і_   я_а  _і_я_ _а, _о_я_а, я _ _ ая,

_и_ _ о, _о_  _о_ _ и   _ _и_ай.

_о_    _ _и_и_о_ _у    _   _ай!

Дівчатам

_е_ _о_у   _у_у
_е   _у_а_    _е_о_а_и
_и   у    _е_е    є_и_и
_і_ _ _и     _и, _о_і_
_о _ _оя     _ _о_а
_о   є   _и_ _ая    _о_а
             _о   є   _и_ _ _ая     _о_а     
_   _и_і_    _і_

Суддя.  Рахунок__________ На користь_______.

Раунд №6 «Жагучий комплімент»

Ведуча: У Японії є незвичний спосіб висловити своє кохання: закохані пари підіймаються на сцену і якомога голосніше починають вигукувати компліменти один одному. Хто кричить голосніше – той кохає найсильніше. 

Ведучий: А у нас кажуть, що шлях до холодильника жінки лежить через її вуха та серце. Тому пропонуємо нашим конкурсантам прокричати один одному слова, які вони вживають у спілкуванні зі своїми коханими.

Вам пропонуються на вибір частини мови, якими ви будете користуватися, говорячи компліменти своїм коханим. Наприклад: «сонечко», «крячечка», «обожнюю», «цілую», «чарівна», «пампушечка моя»!

Ведуча:  (тягне табличку, яку буде тримати протягом конкурсу так, щоб усі її бачили)

Отже, ви по черзі якомога голосно кричите слова кохання один одному.

Ведучий: Журі! Будьте зараз дуже уважні! Рахується кожна правильно названа частина мови і оцінюється в 2 бали. Допомога команди – 1 бал. (ведуча (і помічники) повинна слідкувати за правильністю вигуків (якщо іменник, то іменник; якщо дієслово, то дієслово), чітко фіксуючи це, рахувати вголос після кожного вигуку пари «рибка-приваблива» - РАЗ!)

ІМЕННИК

ПРИКМЕТНИК

ДІЄСЛОВО

СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ

Ведуча. Панове судді, просимо підбити підсумки  четвертого раунду.

Суддя.  Рахунок__________ На користь_______. 

Раунд №7 «Обираємо подарунок»

Ведучий: Не стану лукавити – у Дня святого Валентина є величезний «мінус» – проблема, який подарунок подарувати? То ж пропоную вашій увазі огляд найпопулярніших «чоловічих» та «жіночих» подарунків. Єдина проблема – потрібно вгадати їхню правильну українську назву.

Ведуча: Протягом 90 секунд кожен гравець команди називає слово, яке йому показує Купідончик. Кожне правильно назване слово – 2 бали. Допомога команди – 1бал. Спочатку «перебирають подарунки» хлопці, а потім дівчата. Прошу Купідончиків принести картки.

Купідончики показують предмети або зображення чоловічих/жіночих речей кожному учаснику: спочатку команді хлопців, потім команді дівчат.

Для хлопців

1.     Праска 

2.     Панчохи  

3.     Намисто

4.     Каблучка

5.     Гердан

6.     Рушник

7.     Пательня

8.     Сукня

9.     Корсет

10.  Парфуми 

Для дівчат

1.     Вудка

2.     Пасок

3.     Шкарпетки

4.     Викрутка

5.     Краватка

6.     Барсетка

7.     Капці

8.     Сорочка  

9.     Одеколон

10. Човен

Ведуча. Панове судді, просимо підбити підсумки  четвертого раунду.

Суддя.  Рахунок__________ На користь_______.

ФІНАЛ

Ведучий. От і настав час фінального раунду. Перемога у фіналі визначається за оплесками вболівальників. Команда, яка отримає більше оплесків – отримує 10 балів. У кого оплесків буде менше – 5 балів. Завдання: Гравці стають один навпроти одного. Ставайте.. Вмикається музика і кожен гравець за такою чергою: юнак-дівчина-юнак-дівчина-юнак-дівчина… по черзі танцюють під ту композицію, яка лунатиме.

Ведуча: Будьте максимально уважні – музика лунатиме безперервно. Кожен учасник повинен «увімкнутися» в наступну мелодію і протанцювати її максимально точно згідно жанру.

Нагородження переможців

Ведучий: Запрошуємо шановне журі для оголошення результатів гри.

Виходить представник журі і оголошує переможця.

Ведуча:   Дійшов до кінця наш конкурс «Чиє згору?»! 

Ведучий: Хто розумніший  та спритніший – дівчата чи хлопці? Тисячі років людство шукає  відповідь на це філософське запитання.

Ведуча: І сьогодні ми розвіяли всі міфи, розставили всі крапки над «і».

Ведучий: Ми знайшли відповідь на питання: «Чиє щгору – дівчат чи хлопців?» Принаймні у нашому дружньому колективі. І щиро вітаємо команду _______________ з перемогою!

Ведуча: А тепер ми запрошуємо усіх до фінального танку, який розпочинає романтичний 10-Б клас.

Виступ учнів 10-Б, до яких приєднуються всі інші

ПОТРІБНО

- 2 ведучих (Валентин і Валентина)

- 1 пара (дівчина-хлопець) від класу (9 пар)

- 2 Купідончики

- 3-4 суддів

- таймер

- бланк для журі

- літери: ДХ, АУ, МС, ОА (дівчатам) – ПЙ, ОА, РС, ТК (хлопцям)

- фонограми (вгадай мелодію, вгадай звуки природи, танці-шманці)

- качечка-пищалка

- фонограми «Серенади під вікнами»

- таблички «іменник, прикметник, дієслово, словосполучення»

- картки з предметами, картки з голосними для караоке

- дипломи

 

СЦЕНАРІЙ ВІДКОРИГОВАНИЙ НА ОСНОВІ РОЗРОБКИ ГУБСЬКОЇ ТЕТЯНИ ПЕТРІВНИ https://naurok.com.ua/scenariy-rozvazhalno-gri-hto-zverhu-365685.html



Немає коментарів:

Дописати коментар