Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Історія незалежної України і української освіти за 33 роки незалежності. Коротко у віршах

неділя, 17 вересня 2023 р.

Сценарій святкової програми до Дня Учителя 2023

Мої щирі вітання всім друзям і колегам напередодні професійного свята Дня педагогічного працівника освіти, або просто - Дня Учителя! Із багатьох різних сценаріїв, із залученням деяких цитат з інтернету склала сценарій святкової програми до Дня Учителя на 2023 рік.

   Матеріали за минулі роки, сценки з "Єралаш", уривки з просторів інтернету, зокрема уривки з матеріалів Наталії Харибіної - величезна подяка талановитій людині! Інших авторів не називаю, бо не пам'ятаю, де їх шукати. Тому не звинувачуйте мене, будь ласка, у плагіаті, бо я його щойно озвучила. Є авторські вірші моєї колеги, дуже талановитої жінки - Складної І. В. (вірш-абетка). 

Тому ця "солянка" - безкоштовна. Та й зазвичай я НЕ продаю матеріали, я ними ДІЛЮСЯ. Якщо стане у нагоді - буду щиро рада! А якщо Ви впізнали свій матеріал, напишіть, будь ласка в коментарях під публікацією Прізвище та ім'я автора, та де його можна знайти (я додам у статтю посилання на оригінал).

Презентацію з дитячими фото вчителів, яку я вказала в сценарії, не публікую - бо у кожного вона своя.

ЗАВАНТАЖИТИ СЦЕНАРІЙ З МУЗИЧНИМ СУПРОВОДОМ ОДНИМ АРХІВОМ: 

Сценарій святкової програми до Дня Учителя 2023

Сценарій святкової програми до Дня Учителя 2023

Педрада щодо вечірки на День Учителя

(00) Святкові позивні

1 сценка

(01) Лунає 3 дзвоники

«Вчителі» сидять у рядок на сцені, чекають директора

Хімік: Цікаво, навіщо наша молода організаторка нас усіх зібрала?

Директор: Її звуть Маргарита Едуардівна. Ще молода, недосвідчена, всього не знає, бажає працювати… Давайте вислухаємо!

Вибігає педагог-організатор

Педагог-О: Добрий день, шановні колеги! Я зібрала вас сьогодні з приводу культурно-розважальної програми до Дня учителя. Мені не все зрозуміло.

Директор: Що саме Вам не зрозуміло?

Педагог-О: Це просто дуже дивно! Хто міг написати таку програму, адже я пропонувала поїздку до театру?

П-о показує листок, на якому надруковано

ПЛАН

1. ПРИБИТТЯ

2. БУХАРЕСТ

3. ЗАБУТТЯ

Трудовик: Ні, ну це приблизний план. Традиційний, так би мовити.

Директор: Дайте но я гляну! Ну да – є помилки! Хоча план непоганий. Робочий план!

Трудовик: (піддакує) Робочий!

Директор: А у Вас якісь зауваження і доповнення є?

Педагог-О: Ну, звичайно, хотілось би щось поміняти!

Фізрук:      Тільки я Вас попереджаю: «Бухарест» змінювати не треба, бо загубиться істинна мета поїздки.

П-О: Чому не потрібно? Я взагалі-то думала, що ми їдемо до Києва!

Англійка: Тут якраз все правильно! З англійської «rest» - відпочивати.

П-О: А до чого тут Бухарест?!

Фізрук:      Ну, не хочете Бухарест, тоді хай буде Бухавель! Навіть я знаю, що з англійської «well» перекладається як «добре»! Хоча з першою частиною слова – добре буде скрізь!

П-О: Як на мене, то це якась занадто простá святкова програма.

Трудовик: А не скажіть! Бухарест! - він може включати в себе і танці, і постановки, і екскурсії, і видовища, і фокуси…

П-О: Фокуси – це чудово! Але чому ж Ви тоді все це не розписали?

Фізрук: Просто «Бухарест» - це обов’язкова програма, а все інше – довільна! Ну, як піде!..

Педагог-О: Колеги, колеги! Про що ви говорите? День Учителя буває лиш раз на рік! Ми повинні його надовго запам’ятати, відпочити! Колеги з інших шкіл вигадують щось незвичне, оригінальне…

Історик:    Якщо бажаєте щось незвичне, то пропоную тупо не прийти цього дня на роботу. 100% такого ніхто не робив! І ми надовго запам’ятаємо, і діти.

Директор: Ага – ще й відпочинемо: і ми і діти!

П-О: ________________________________, як це – не прийти? Ви ж директор!

Директор: Марина Францівна, я пам’ятаю, що я директор! А Ви пам’ятали це минулого року, коли порівняли мене з Поплавським?

Завуч:        Чому Ви так цим переймаєтесь! Ми ж повинні були якось пояснити відвідувачам кафе Вашу пристрасть до караоке.

Педагог-О: Це все тому, що Ви не розважали колег. Треба зробити щось таке… Наприклад, попросити очільника ОТГ запросити якийсь популярний гурт, співака…

Завуч:        Гурт? Співака? Щас! Ми ніяк на крейду, фарби й папір нічого випросити не можемо!

Фізрук:      Та взагалі, навіщо нам цей гурт? Навіщо взагалі гроші витрачати? Он нехай вчитель музики на синтезаторі нам заграє!

Завуч: Ага! Новорічні руханки!

Педагог-О: Ні, для нас це зовсім не підходить!

Завуч:        Дорогенька моя! До Вас був організатор (її, до речі, забрали до психушки)… Хочете добру пораду? Якщо бажаєте впровадити щось нове – то Ваша справа. Але прислухайтесь до дяді Колі – він знає всі наші традиції.

Педагог-О: Ну що Ви таке кажете!? Який дядя Коля! Якщо вже так невдало закінчуються всі виїзні екскурсії, то я пропоную власними силами поставити якусь п’єсу і показати її прямо тут – в нашому ліцеї, нікуди не виїжджаючи! Наприклад «Бременські музики»

Фізрук:      Нічого не вийде, бо за будь-яких обставин «Бре-менські музики» завжди перетворюються на «Бар-менські музики»

Педагог-О: Якої ви поганої думки про своїх колег!

Фізрук:      Попрацюєш з наше – зрозумієш усе!

(02) Фон Вчителі

Ведучий 1: Скільки б не судилося страждати,

                     Все одно благословлю завжди

                     Мить, коли учитель-математик

                     Каже: «Піднімайсь! До дошки йди!»

Ведучий 2: Мить, коли окрилений філолог

                     прорікає: «Пишемо диктант!»

                    А рішучий завуч б'є на сполох;

                    «Кинь шпаргалку! Розвивай талант!»

Ведучий 1: Мить, коли усміхнений директор

                     на контрольну радісно спішить.

                    А галантний дядечко-інспектор

                    документи в папках потрошить!

Ведучий 2: Коли тести пропонує фізик,

                    Музикант настроює рояль,

                    Як біолог марно сушить мізки,

                     а географ дує, як містраль.

Ведучий 1: Як історик датами морочить,

                    Фізкультурник п’ять кругів жене.

                    Як на англійській серенади строчать,

                    трудовик монтує «Шевроле».

Ведучий 2: Скільки б не судилося ходити

                     В перший клас читати «Букваря»,   

                     Школу рідну будемо любити

                     Ту, де кожна вчителька – зоря!

Ведучий 1: Добрий день, шановні вчителі!

Ведучий 2: У першу неділю жовтня у вас професійне свято. І вирішили ми Вас сьогодні сердечно усіх привітати.

Ведучий 1: Ми просто учні, але ми вже так багато про Вас знаємо.

Ведучий 2: Ми знаємо, що колись давним-давно Ви теж були маленькими.

Ведучий 1: Коли Ви були маленькими, то мали власні захоплення, схильності і мрії.

Ведучий 2: У характері кожної маленької дитини ховаються паростки майбутньої професії.

Якщо є презентація з дитячими фото всіх вчителів ліцею, то вона запускається і ведучі озвучують кожен слайд. Якщо презентації немає, тоді можна просто озвучувати:

(03) Дитяча музика

Ведучий 1: Маленькі ________________________ таємно від батьків ночами під ковдрою читали заборонені твори видатних зарубіжних класиків, після чого їм снилися дивовижні сни, сповнені пригод. Одного разу їм наснився Фауст в образі Гете і вони зрозуміли, що повинні нести його вчення у маси.

Ведучий 2: Маленькі _____________________ вивчили іноземну мову раніше, ніж українську. Першим англійським ідіомам їх навчили хлопчаки в дворі. І вже набагато пізніше вони дізналися, що ці ідіоми були не англійські.

Ведучий 1: Маленькі _____________________ були дуже допитливі. Озброївшись совочками, вони разом ходили до пісочниці на свої перші археологічні розкопки. А коли починався дощ, вони сідали під грибком і розповідали одна одній різні страшні історії. Тому, коли вони виросли, вони стали істориками.

 Ведучий 2: Маленькі ________________часто дивували дорослих оригінальним баченням довколишнього світу. Вони любили малювати портрети Менделєєва, але дорослі чомусь думали, що це не Менделєєв, а дід Бабай, і від страху розбігалися. Але Юлії Миколаївні та Оксані Степанівні це так подобалося, що вони вирішили стати учителями хімії.

Ведучий 1: Маленькі _________________ із самого дитинства мріяли працювати на комп’ютері і тицяли пальчиками у екран строго бабусиного смартфону. А коли маленького екрану їм стало мало, вони пішли працювати до школи, де були великі монітори і клавіатура.

Ведучий 2: Маленькі ________________ були дуже добрими і любили бездомних тваринок. Бувало, впіймають у кущах голодне кошеня, приголублять його, обігріють, напоять молоком  і давай йому пояснювати, що видиратися на стелю проти всіх законів фізики – дуже небезпечно. Молоко кошеня пило добре, а от фізичні закони засвоювало погано. Тому Любов Миколаївна і Людмила Юріївна вирішили стати вчителями фізики.

Ведучий 1: Маленькі __________________ любили рахувати до 10.  дуже любили музику. Їхніми улюбленими піснями були: «Ой, на горі 2 дубки», «Одна калина за вікном», «Калина раз, два, три…». А ще вони дуже любили читати твори про цифри. Так до дір були зачитали «Три мушкетери», «Дев’ть ярдів» та «12 стільців». Саме тому вони вирішили стати математиками у школі, де потрібно рахувати до 12-и.

Ведучий 2: Коли ____________________ були маленькими, то часто проявляли свій командний характер. Вони шикували дітей біля під’їзду і змушували їх ходити строєм. Усі діти повертилися праворуч, і тільки маленький Віктор Васильович, якого мамка з вікна погукала – повертався ліворуч і намагався втекти додому. Ця гра була настільки захопливою, що всі вони стали вчителями фізкультури та захисту України.

 Ведучий 1: Маленькі класоводи початкових класів відзначалися відповідальністю та принциповістю і дуже любили передивлятися журнали. Спочатку вони передивлялися журнали «Барвінок» та «Мурзилка», а коли подорослішали – їм стали довіряти журнали 1-х, 2-х, 3-х і 4-х класів. І ми щасливі, що саме ці маленькі таланти обрали таку важливу професію – учитель та стали нашими першими викладачами.

Ведучий 2: Маленькі _____________ дуже любили переказувати різні історії, які розповідали їм бабусі. І після того, як з «Ромео і Джульєти» вийшла «Кайдашева сім’я», вони вирішили присвятити себе українській мові та літературі.

Ведучий 1: Маленькі ________________________ дуже любили риболовлю та полювання, адже завдяки цьому вони цілком легально могли роздивитися з чого складається внутрішній світ фауни. А роблячи ікебану зі свіжоскошеного сіна, вони вивчили всі особливості флори. Саме це й наштовхнуло їх на думку, що їхні знання стануть у нагоді молодому поколінню, і вони стали вчителями біології.

Ведучий 2: Маленькі ____________________________ в дитинстві часто не слухалися батьків, вирушаючи самостійно в далекі подорожі. Подорожували вони переважно у межах дитячого майданчика, звідки приносили додому всілякий антикваріат. Вони малювали мапи та ліпили глобуси з піску, а ще вправно визначали азимут. Саме за ним вони й знайшли будівлю ліцею, в якій і почали викладати географію.

 Ведучий 1: Маленькі __________________________ з дитинства мали естетичний смак і захоплювалися прекрасним. Через це їхні бабусі часто шукали свої нитки, простирадла і фуаміран. Дідусі і тата не могли знайти риболовні снасті, гачки, молотки, фанеру, пляшки і склянки. Натомість мами помічали появу, дивним чином з’явившихся в оселі, нових речей: ламп, квітів з паперу, органайзерів, ляльок та машинок. І від гріха подалі відправили своїх евгамовних дітей працювати до школи, чому ми дуже раді!

Ведучий 2: Маленьким ___________________________ в дитинстві батьки мали необережність подарувати барабан і гуаш. Розфарбована підлога в радіусі від передпокою до балкона сохла досить довго. А щоденні вранішні підйоми на шикування під стукіт барабанів не сподобалися ні сусідам, ні самим батькам. Тоді Валентина Євгеніївна та Ірина Василівна вирішили працювати у школі викладачами музики і художнього мистецтва, адже де, як не в школі знайти однодумців!

Ведучий 1: Маленькі ___________________________ з дитинства полюбляли піклуватися про слабших. Бувало, знайдуть на дорозі загублену дитину і давай піклуватися про неї: і батьків знайдуть, і втішать, і психологічний тренінг проведуть, і так, ніби між іншим, букву «Р» говорити навчать. Але найбільше їм сподобалося працювати в школі – тут і дітей більше, і їхніх проблем. А вже вирішувати дитячі проблеми вони люблять понад усе!

  Ведучий 2: Маленькі _________________________________ з самого дитинства піклувалися про своїх молодших братиків і сестричок, допоки батьки були на роботі. Пізніше вони заріклися ще коли небудь зв’язуватися з малими дітьми, проте від покликання не втечеш і вони опинилися в школі, де мають змогу демонструвати всі свої вміння та навички, працюючи помічниками вчителя. З їхньою допомогою інші вчителі мають змогу спокійно вести уроки, не відволікаючись ні на що.

(03) Дитяча музика

Ведучий 1: Дитячі роки – вони незабутні. Діти ростуть і йдуть до школи, де розвивають і відточують свої таланти. У школі формувалися в особистості і наші вчителі. Дивимося!

 (04) Фон - До чого дійшов прогрес

2 сценка

Кілька парт, за якими сидять в ролі учнів: «учитель фізкультури,

учитель географії, учитель математики, учитель літератури, завуч, вчителька

англійської»

(05) Дзвенить дзвінок. Входить учень, який представляє себе вчителем.

Учень: Ну, хто готовий відповідати?

Учитель фізкультури (тягне руку): Можна?! Можна?! Ну-у…

Учень (здивовано): Фізрук? Вивчили домашнє?

Учитель фізкультури: Ні, я хочу вийти.

Учень: Сиди! Надумався – вийти! Ще чого! Дітей не можна на уроці випускати з кабінету!

              Так… хто відповідатиме? М-да, як завжди добровольців немає. Нулі! Тоді нам відповість, нам відпові-і-сть (дивиться в журнал)... Учитель географії.

Учитель географії: Тільки що, так одразу я! А чого я?

Учень:  Ну, Миклухо-Маклай, розповідайте нам, куди впадає Чорне море?... Не підказувати! Хто підказував? Не знаєш? Соромно! Знову двійка! Ні! Це забагато! Одиниця! Третя поспіль! Дуже погано. Ай-яй!

Учитель фізкультури (тягне руку): Ну, пустіть… Я хочу вийти! Ну дуже-е-е...

Учень: Навіщо?

Учитель фізкультури: А я на вушко. (Шепоче)

Учень: А перерви мало було, га? Знову ухилятися від уроків? Знаю я вашу породу. Чи може вуха пухнуть, га? Перекур? Та я вас наскрізь бачу! А табличка множення, га? А 7 на 8, га? Мовчимо? Не вийде, Віктор Миколайович! Математика – цариця полів.

Учитель математики: Не полів, а наук… Смію зауважити….

Учень: А вас ніхто не питав! Ясно? Мені краще знати! Відповідайте, Оксано Пилипівно, чому дорівнює сума квадратних катетів?

Учитель математики: Яких-яких катетів?

Учень: Не знаєте? Може, ви й про квадратну гіпотенузу нічого не чули? Два, Оксано Пилипівно, два! Несіть щоденника! Прийдете завтра з батьками! А ви, Валентина Миколаївна, чому сяєте, з хімією у вас все в порядку? Не повірю! Відповідайте, при якій температурі кипить прямий кут? Що, повний нуль? Абзац? Не знаєте? Ваша вчорашня виплакана трійка наказала довго жити! І з лугами у вас теж… Не краще. Зовсім погано. Тупо один бал. Так що ваша карта бита. На другий рік! Хай батьки порадіють, яку ледацюгу виростили на свою голову. (повертається до класу)

              А це що за сторонні звуки? Учитель літератури! Хто би подумав! Сидять і базікають. Ха!.. Так хай тепер Ірина Віталіївна нам розповість, в якому році Шевченко написав свою «Лісову пісню»?

Учитель літератури: Хто? Що написав? Я забула... Пам’ятаю, що я вчила...

Учень: А-а-а-а!.. Вчила вона! Я знаю, як Ви вчила! Через пень-колоду! Перевчила!.. Книжки в сумці, а хлопці в думці! Називається, приїхали! Добре, хоч про Шеву чула. Великий футболіст! Хоч за це «три» втулю. Слабеньке…

Заступник з виховної роботи дивиться Тik-Tok.

Учень (вихоплює телефон): Люди добрі! Вона в «Тik-Toці» сидить! Встати, Юлія Альбертівна! Вирядилась, як на дискотеку! І губи нафарбувала! Скромнішою треба бути! Тут вам не гульки! Не гульки, я сказала!.. Щоденник! Бігом!

Завуч: Я забула...

Учень: А голову не забула?! Пам'ять у неї! Дівоча!

(06) Стукіт у двері

Англійка: Сan І come in?

Учень: Привіт, Ніно Олександрівно, явилися-не запилилися! Де це ви пропадали? Знову каву пили? Швиденько до дошки. Відповідати.

Англійка: Oh yes of course! No problem!

Учень: Все, сідайте – два, Ніна Олександрівна.

Англійка: Чому? Я ж все вивчила!

Учень: У нас зараз не англійська мова!.. Ні, любі мої, так справа не піде. Кінець року на носі. А ви, лобуряки отакі, двійок нахапали! Одиниць! Так ви ніколи зі школи не підете! Чекаю завтра усіх на батьківські збори!

(04) Фон - До чого дійшов прогрес

Ведучий 2: Шкільні роки позаду. Веселі і не дуже. Скільки передумано, переплакано, пересміяно, пережито! Людям, які не злякалися повернутися до школи після закінчення педагогічних університетів – наша глибока пошана!

Ведучий 1: Адже ми знаємо, про них усе. Знаємо, що вони відчувають. Знаємо, що вони пережили. Знаємо навіть про що вони думають!

(07) Гонг

Один ведучий бере капелюх і підходить по черзі до вчителів, яких називає другий ведучий.

Ведучий 1: (Тримає капелюх над вчителькою початкових класів, у якої більша половина класу – хлопці) У Вашому класі більше хлопців, ніж дівчат. Про що Ви думаєте?

(08)

Ведучий 1: (Тримає капелюх над класоводом 4-В класу Кривошлик Л. І.) Що Ви думаєте, якщо наступного року у перший клас прийдуть такі ж учні, як у Вас зараз?

(09)

Ведучий 1: (Тримає капелюх над класоводом 1-В класу Гелеверою О. В.) З малечею так важко, стільки сил витрачається. Чи не думали Ви про надбавку до зарплати?

(10)

Ведучий 1: (Тримає капелюх над учителькою української мови Лугіною Т. В.) Про що Ви думаєте, коли перевіряєте наші контрольні?

(11)

Ведучий 1: (Тримає капелюх над учителькою малювання Андрієнко В. І.) Що Ви мрієте намалювати досконало?

(12)

Ведучий 1: (Тримає капелюх над учителем математики Юхтою Ю. В.) Про що Ви думаєте після семи уроків цифр, прикладів, задач?

(13)

Ведучий 1: (Тримає капелюх над учителем фізкультури) Про що Ви думаєте, коли Іванов уронив Вам на ногу гранату для метання?

(14)

Ведучий 1: (Тримає капелюх над учителькою основ здоров’я Сехно І. А.) Про що Ви думаєте, коли учні зірвали Вам урок?

(15)

Ведучий 1: (Тримає капелюх над будь-яким учителем) Що Ви думаєте, коли Вас не взяли на проведення ЗНО?

(16)

Ведучий 1: (Тримає капелюх над завучем Гречкою О. В.) Про що Ви думаєте, коли отримуєте черговий наказ про проведення нових виховних заходів?

(17)

Ведучий 1: (Тримає капелюх над директором Алексеєнко Н. М..) І лише директор знає, щоооо…

(18)

(07)

Ведучий 1: Думки думками, але вчителі не можуть не обговорювати нагальний проблем. Вони діляться своїми наробками, планами уроків, хобі й уподобаннями, планами на вечір і сімейними таємницями. Словом, говорять про все. Давайте підслухаємо!

2 учні підходять з різних боків до присутніх. У одного – капелюшок із запитаннями, у іншого – капелюшок з відповідями.

По черзі дістають: запитують – відповідають.

(запитання та відповіді в кінці сценарію)

(00) Заставка

Одинадцятикласники усі виходять на сцену, читають вірші:

Кружляє осінь падолистом.

За вікнами жовтневий вальс

До ваших ніг скидає листя

І з шурхотом вітає вас.

 

По золотій – не по червоній,

Не в Каннах, а в Яготині

Доріжкою, що на осонні,

Крокуєте в задумі ви.

 

І нитки бабиного літа

Тремтять із перлами роси.

Схиляються в поклоні квіти

З молитвою «Іже єси…»

 

А кришталева прохолода

Щоранку підганяє час,

Щоб на подвір’ї біля школи

Ви радо зустрічали нас.

 

Питаєте, як наші справи?

Як наше самопочуття?

Чи добре їли, гарно спали?

Про настрій й просто про життя…

 

А у самих весь час на думці:

Де зараз буде ваш урок?

Як в класі не забути сумку?

Чи скоро продзвенить дзвінок?

 

І повертаючись додому

Із зошитами у руці,

Щодня долаєте ви втому

І мрієте про вихідні.

 

А з понеділка – знов робота,

Знов гамір, учні і дзвінки.

І з технікою знов гризота,

Бо в школі ж, в більшості – жінки.

 

І серед них, усім на диво,

Аж 10 вчителів-чоловіків,

Бо більше не знайшлось сміливих,

Як кажуть в свято «орачів».

 

Ну хто ж це може зрозуміти,

Як серед втоми і образ

Продовжувати нас любити

І вболівати за весь клас?

 

Ви нас навчали, ми – навчались:

Хто – як, хто – де і хто – коли…

Та назавжди запам’ятали

Абетку, що навчили ви.

 

Війна нам вносить корективи

В життя – роботу й навчання,

І геть туманить перспективи

Й проєкти завтрашнього дня.

 

Сьогодні раді привітати

Зі Святом Вчителя всіх вас.

Абетку хоче розказати

Весь випуск цьогорічний наш.

 

Дорогі вчителі нашого найкращого ліцею №3!

Від душі вітаємо вас із професійним святом і щиро бажаємо:

 

Амбітних і активних учнів,

Безхмарних, безтурботних днів,

Веселих друзів, жартів влучних,

Грошей побільше в гаманці,

Ґречно у хаті ґаздувати,

Добра, достатку, доброти,

Енергії, емоцій, свята,

Єднання, щирості в сім’ї,

Життєвих сил, жаги пізнання,

Зворушливих і ніжних слів,

Искрити серцем від кохання,

Ігнорувати ворогів,

Їжакуватостей – найменше,

Ймовірних більше перемог,

Крилато ввись здійматись легше,

Летіти до самих зірок,

Мрійливо будувати плани,

Натхненно втілювати їх,

Охоче розділяти з нами

Прогулянки, пригоди, сміх,

Радіти завжди, всім на подив,

Сміятись щиро – від душі,

Тамуючи від щастя подих,

Успішно йти на віражі,

Феноменально виглядати,

Хранити віру у казки,

Цілеспрямовано й завзято

Черговий раз йти до мети,

Шалено й пристрасно кохати,

Щороку або двічі в рік

Ь – М’яко злітати й приземлятись

Ukraine Airlines-cruise,

Яскравих вражень, спілкування.

 

Із Днем Учителя вас всіх!

А ця абетка-побажання

Хай буде вам як оберіг!

(19) Лунає фінальна вітальна пісня «Королеви й королі, кращі вчителі землі» у виконанні всіх та гурту «Незалежні» (слова пісні нижче) 👇

Капелюхи усних думок

 

ПИТАННЯ

ВІДПОВІДІ

1

Ви були при свідомості, коли вирішили стати вчителем?

Скоріше, ні. Втім, не впевнена

2

Вам буває страшно вночі?

Тільки коли вип’ю кефіру

3

Ви вмієте брехати?

З ким не буває!

4

Зазвичай Ви самі вирішуєте конфлікти?

Тільки вночі і під ковдрою

5

У Вас трапляються напади безпричинного сміху?

Так, і я пишаюся цим

6

Ви часто робите друзям «пакості»?

Не уявляю життя без цього.

7

Ви часто готуєтесь до уроків цілу ніч?

Не скажу і під тортурами

8

Ви часто спите на роботі?

Мені не дозволяє фінансове становище

9

Чи любите ви співати в душі?

А що ви ще не бачили фоток?! То я вам зараз скину

10

Чи часто ви виходите на зв’язок із космосом?

Коли магнітні бурі

11

Ви часто їздите в громадському транспорті без квитка?

Соромно ставити такі запитання, знаючи мій характер.

12

Ви часто запізнюєтесь на роботу?

Ну… Щось же робити треба

13

Ви часто кажете компліменти директору?

Якщо директор накаже.

14

Ви часто витрачаєте зароблені гроші на дрібниці?

Один раз, але кожен день

15

Коли ви приходите додому, ваші діти встають і кажуть «Добрий вечір, учитель»?

Це моє хобі.

16

Ви слідкуєте за своїми сусідами в бінокль?

Можу годинами, особливо в темряві

17

Чи пишете Ви вірші, приймаючи ванну?

Взагалі терпіти не можу

18

Чи часто Ви розмовляєте зі своєю

собакою?

Так, особливо з підручником астрономії

19

Яку рибу Ви полюбляєте?

У мене просто немає на це часу!

20

Чи любите Ви ховатися від дітей у школі?

Так. Особливо із сурдоперекладачем

21

Коли зацвітає бузок, Вас тягне почати збирати мед?

Ні, але іноді мені цього дуже хочеться

22

Надягаєте Ви окуляри, коли дивитеся телевізор?

Ні Боюся, що від цього у мене розвинеться залежність

23

Ви тренували свою струнку поставу?

Вмію вишивати хрестом, змійкою і гладдю. Усе інше мені не до снаги

24

Скільки разів за ніч Ви вечеряєте?

Зазвичай десяти невдалих спроб достатньо

25

Ви змогли б намалювати губною помадою страуса на дзеркалі?

Це стало можливим завдяки безперервним тренуванням

26

Ви любите сидіти під час дощу на даху?

Непогана ідея! Треба спробувати!

27

В чудову місячну ніч до Вас часто прилітають інопланетяни?

У мене це не дуже добре виходить, а от моя сусідка в цьому професіонал!

28

Ви отримуєте подарунки на день Учителя?

Про це в щодня нагадую всім у Вайбері

29

Ви часто розмовляєте уві сні?

Не знаю, у мене для цього є чоловік

30

Ви лаєтеся нецензурно, коли перевіряєте зошити?

Коли прогнозують гарну погоду, то багато

31

Ви любите рибалити?

Тільки в ресторані

32

Чи добре ладнаєте Ви з комп’ютером?

Тільки в безвихідному становищі

33

Коли Ваш учень не вивчив урок, Ви дзвоните його батькам?

Ні, для цього у мене є телефон

34

Чи вважаєте Ви себе супер-вчителем?

Це звичайна справа – і не дивуйтесь!

35

Ви встигаєте пообідати на роботі?

Якщо ви будете робити це разом зі мною

36

Ви п’єте перед сном склянку червоного вина?

Так, і миттю засинаю

37

Ви берете з собою на урок електрошокер?

Саме цим я відрізняюсь від інших

38

Ви миєте руки після роботи?

Ні, після цього у мене усе чухається

39

Ваш чоловік возить Вас на роботу?

Про це поговоримо без свідків

40

Ви у захваті від своєї роботи?

Так. Але миттю втрачаю свідомість

 

                                            "Королеви й королі" - переробка Н. Харибіної

Королеви й королі – кращі вчителі землі

З нами ви на ЗНО, з нами ви на ДПА.

Де знайти такі слова,

щоб подякувати Вам,

нашим рідним вчителям?

На уроках - друзі нам,

на перервах - тут і там

вірим ми Вашим словам.

Ви біля дошки, завжли красиві,

а ми з Вами такі щасливі.

ПРИСПІВ

Ви - королеви школи, Вас поважаєм

І кращих ми за Вас у світі не знаєм.

Любі наші милі, даєте нам сили й знання.

Ви - королеви школи, Ви - справедливі.

Творці добра і чарівники Ви дива.

Вам бажає світла вся шкільна велика рідня.

 

Розлетімось хто куди, Вам залишаться зірки.

Сумувати будемо і Вас не забудемо.

Назавжди в серцях дітей.

Очі - повні доброти,

руки Ваші золоті,

Хай щастить Вам у житті,

душі вірні і святі, які роблять з нас людей.

ПРИСПІВ

 

ДІЙОВІ ОСОБИ ЗАХОДУ:

2 ведучих, співаки, читці вірців.

(1 сценка) Хімік, Завуч, Педагог-організатор, Трудовик, Фізрук, Англійка, Історик, Директор.

(2 сценка) Учень-вчитель, «учитель фізкультури, учитель географії, учитель математики, учитель літератури, завуч, вчителька англійської»

РЕКВІЗИТ

4-5 парти, 8-10 стільців, 2 капелюха, листки з «думками», проектор, екран, фонограми, ноутбук, Листок з написом для 1 сценки, 

ПЛАН

 

 

1.ПРИБИТТЯ

2.БУХАРЕСТ

3. ЗАБУТТЯ


Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob