Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Шум - Великодня гаївка

пʼятницю, 5 серпня 2022 р.

МУЛЬТИВІКТОРИНА для школи "Обережно, школявпочки!" - Правила поведінки в школі.

Доброго дня, шановні мої читачі! Вітаю Вас на сторінках свого блогу! Щиро скажу, мене дуже потішило, що Ви вподобали мою нову розробку "Мультивікторина для школи "Слідство ведуть Колобки" - Правила поведінки, дорожнього руху, закони." у рубриці "Мультивікторини". Повірте, дуже приємно! 

І саме під оце вподобання моєї роботи, мене, так сказати "понесло". І вчора я народила ще дві Мультивікторини

Спочатку я так поспішала поділитися своєю першою наробкою, яку я створила, надихнута раптовою ідеєю під час складання виховних планів на наступний рік, що не подумала навіть написати "інструкцію", як користуватися цією презентацією. Тому зараз виправляю свою помилку і пишу цю "інструкцію". Прочитайте її, будь ласка, перш ніж дивитися саму Мультивікторину. (розумію, що є мультики російською мовою, проте, пробачте, мультивікторина створювалася задовго до нападу росії на Україну).

Отже, друга моя Мультивікторина для школи "Обережно, школявпочки!" присвячена темі Правил поведінки в школі і особистій гігієні

Правильних відповідей не пишу, а залишаю це на Ваш розсуд. Кожен, хто буде користуватися цією Мультивікториною, сам вирішує, яка відповідь буде єдино правильна. Це залежить від ступені обізнаності Ваших вихованців. 

Але презентація розрахована на те, що ситуацію розглядають дуже широко, і обговорюють геть усі варіанти. Тобто, Ви ведете діалог зі своїми учнями, обговорюючи запропоновані ситуації. Можливий навіть "Круглий стіл" або "Коло".

Але не буду Вас затримувати і розповідаю правила:
  1. Ви вмикаєте відео.
  2. Учні уважно переглядають сюжет. В кінці сюжету учитель ставить відео на паузу (в кінці кожного сюжету спливає баннер із запитанням). 
  3. Дивлячись на питання, згадуючи переглянуте, учні обговорюють усі відповіді, які вони можуть згадати.
  4. Якщо правильну відповідь Ви таки не чуєте - вмикаєте ролик далі, показуєте дітям Відео-підказку (якщо така міститься після сюжету).
  5. Таким чином передивляєтесь всю Мультивікторину. Шляхом обговорюєте все, що стосується кожної запропонованої ситуації. 
  6. В кінці заняття можна запропонувати учням прийняти деякі правила до уваги і скласти "Закони класу", школи, включивши ці правила до списку обов'язкових до виконання. Ну, якось так.
А тепер вмощуйтесь зручненько і переглядайте Мультивікторину. Якщо перша Мультивікторина містила оригінальну озвучку, то в процесі створення цієї Мультивікторини мені довелося "різати" і "кремсати" навіть всередині уривку. А уривчастий незрозумілий текст звучав якось "по-де...льному". Тому замість слів я поставила музику. Якщо вона Вам не подобається чи дратує - її завжди можна вимкнути або приглушити. Дякую за розуміння! Приємного перегляду! Успішної роботи! Вдячних і талановитих вихованців! 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob