Матеріали на блозі БЕЗКОШТОВНІ! Якщо Вам вони сподобалися чи стали у нагоді - ВІДДЯЧТЕ, будь ласка, натиснувши на будь-який банер на цьому блозі! Цим Ви мені дуже допоможете, це і буде Ваша ПОДЯКА за мою роботу! Дякую Вам, що Ви користуєтесь моїми матеріалами!

Шум - Великодня гаївка

пʼятниця, 13 травня 2022 р.

Камуфляжна весна 2022 - переспів пісні "Камуфляжне серце" Христини Панасюк

Вітаю! Люблю співати, та вже розучилася, хоч ніколи й не вміла. Зараз "в тренді" переспівувати старі українські пісні на новий лад. Подекуди критичний, подекуди серйозний. Сьогодні йшла на роботу і пів дороги писала вірш, бо "найшло". Слова самі лягли саме на пісню Христини Панасюк "Камуфляжне серце". Тому свою пісню я назвала "Камуфляжна весна 2022". У нас цю весну підло вкрали, розчавили, знищили... І від цього болить...

Не судіть суворо. Музичних шкіл я не закінчувала, студії звукозапису не маю. Але дуже хотілося її заспівати! Щоб пробудити сили природи, які здатні допомогти нам у нашій святій боротьбі з абсолютним злом руського мордора, щоб руський воєнний корабль пішов на...!



"Камуфляжна весна 2022"
І к-т
Вибух був о третій ночі,
Від вогню засліпли очі,
Й до раю вже полинуло маля…
І татусь уже не встане,
І бабуся не пригляне,
І мами вже рідненької нема…
П–в 
Я прошу Всесвіт – дати нам сили!
Я прошу Землю – стати на герць!
Я прошу птаство – дати нам крила! 
Хортицю прошу – здійняти меч!
ІІ к-т
Я прошу Дніпро-Славуту
Змити нечисть хижу, люту.
До пекла хай вертається орда!
І безкраїм небокраєм
Смолоскипом запалає
Ними закатована Земля..
П-в
Сили Небесні я закликаю
Стати пліч-о-пліч наших бійців!
Матінку Божу палко благаю 
Вкрити Покровом дочόк і синів!
ІІІ к-т
Я прошу безкрає Небо:
«Стати крицею нам треба.
Дай нам сили пережить біду!»
І здійметься меч Арея
Блискавкою Прометея:
«Діти, не здавайтесь, я вже йду!»
П-в
Пращурів-предків гукаю до бою!
Відплати волає стражденна душа.
Як мати, що діток прикрила собою,
Допоможи – Українська Земля!

13.05.2022

 ©Надія_Безмежна #Юнісеф


Немає коментарів:

Дописати коментар

Vseosvita

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

#OneDrive Як завантажувати файли на цьому сайті

Дізнайся про своє майбутнє

Freelance gob