І знову, всім привіт! Колись натрапила в журналі на ідею з інтелектуальною грою "Морський бій". Взяла на озброєння і маю досить багато наробок. Ця інтелектуальна гра в "Морський бій" надзвичайно подобається як мені, так і моїм учням. Її особливість у тому,
що робиться вона дуже швидко, її можна використовувати у будь-яких ситуаціях: як просто гру, так і як підсумковий урок по якійсь темі.
А тепер ще й у роботі педагога-організатора це може згодитися. Часто під час проведення квестів (особливо на паралель, коли учнів, які не задіяні в команді, потрібно чимось зайняти) виникають ситуації, коли глядачі в залі просто нудяться від бездіяльності, очікуючи, коли ж їхні команди завершать змагання. Інколи ведучий намагається зайняти дітей опитуваннями, які часто перетворюються на єралаш.
Так от - інтелектуальна гра "Морський бій" - і призвана для того, аби впорядкувати той хаос у більш-менш структурований процес.
Правила надзвичайно прості: Гру можна виводити як на екран, так і просто малювати на дошці чи ватмані.
1. Вчитель малює поле (5х5 клітинок найоптимальніше) і розставляє "кораблі" (однопалубні). Скільки вчитель захоче - стільки кораблів і буде.
2. Для заоохочення на полі розміщуються і кілька "пляшок".
3. Учні "стріляють" (А5, Б2...). Якщо команда "попадає" в "корабель" - їй зараховується 5 балів автоматично. І попутно задається питання (воно розробляється для кожної клітинки безпосередньо вчителем напередодні), правильна відповідь на яке дарує команді ще "5" балів.
4. Якщо команда "стріляє" і не попадає у "корабель" - то додаткові бали не зараховуються, але ставиться запитання, правильна відповідь на яке приносить команді "5" балів.
5. "Пляшки" ціняться більше - за "підібрану" "пляшку" команді автоматично зараховується "10" балів і задається більш складніше питання, тому що воно оцінюється в 40 балів. Звісно, у випадку правильної відповіді на нього.
6. Якщо відповідь неправильна, або її немає - бали не надаються, а хід автоматично переходить до іншої команди.
7. Як тільки команда зробила "постріл", вчитель позначає його на полі, говорить "влучив-не влучив", і задає питання. З цього моменту команді дається 1 хвилина на роздуми. Під час цієї хвилини учні "стріляючої" команди можуть висловлювати припущення вголос. По завершенні часу - повинна пролунати остаточна відповідь. Якщо її немає - право відповіді надається наступній команді. Якщо й та не відповіла - слідуючій.
8. Під час "хвилини" всі команди обдумують відповідь. Але "не працюючі" команди думають мовчки, аби не "подарувати" правильну відповідь суперникам.
Загалом, Ви можете придумати власні правила. Але я користуюся саме цими. Тоді учні точно знають, хто відповідає зараз, а кому треба зачекати. Тоді й шуму менше. А азарт - зашкалює!
Отже, інтелектуальна гра "Морський бій" на тему "Правила дорожнього руху":
Блог педагога-організатора Большакової Ю. А. Суміжний блог: http://sahody.blogspot.com
- Головна
- Усі статті
- Педагогу-організатору
- "Планета №3"
- Сценарії
- Флешмоби
- Проєкти
- Мультивікторини
- Плани ВР ПО
- Засідання громадської молодіжної ради
- Звіти
- Відео
- Тематичні тижні
- Мої вірші
- Точка неповернення
- Мій відео-блог
- Пазли
- Квести
- Екологічний проєкт "Чистюля" 2019
- Мої сертифікати
- СКАЧАТИ
- Дистанційне виховання
- Ідеї для конкурсів
- Колесо Фортуни
- Нормативні документи
- Телефони довіри
- ДЖУРА - Щоденники добрих справ
Історія незалежної України і української освіти за 33 роки незалежності. Коротко у віршах
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар